امید نورافکن: استقلال رقیب قدرتمندی برای سپاهان است؛ آن ها مدیرعاملی دارند که با سرمربی دعوا نمی کند



امید نورافکن ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
امید نورافکن، بازیکن سپاهان و بازیکن تیم ملی ایران در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. 

به گزارش دانشجو، امید نورافکن درخصوص تیم ملی امید گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی امید با 3 پیروزی به مرحله بعد صعود کرد. بازی های تیم ملی را دنبال کردم و بازی هم تیمی ام، یاسین سلمانی را نیز دنبال می کردم. خدابنده لو، سلطانی مهر، یاسین و چند نفر دیگه را کامل می شناسم. چیزی که در این سه بازی دیدم، روابط عمیق و صمیمی بین بازیکنان و کادرفنی بود. تاجیکستان رو به رشد است و حتی استقلال تاجیکستان نیز حریف سختی برای پرسپولیس بود. تشکر می کنم از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی امید.

 

وی در مورد خشن بودنش و دریافت کارت زرد گفت: وقتی لباس تیم ملی را می پوشی، همه کار انجام می دهی. متاسفانه نمی توانم در بازی با لبنان باشم و این برایم بسیار سخت است. مطمئن هستم که یک نتیجه خوب در بیرون کسب می کنیم.

 

وی درخصوص پستش گفت: این بستگی به سرمربی تیم دارد. در سپاهان دفاع چپ بازی می کنم و در تیم ملی هافبک هم بوده ام. مهم ترین چیز این است که خواسته مربی را بر آورده کنم.

 

 نورافکن درخصوص رفتن تیم ملی به جام جهانی گفت: این سوال خوبی نیست. باید دغدغه این باشد که در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم. باید بیشتر از جام جهانی فکر کنیم و من امیدوارم که در جام جهانی از گروه صعود کنیم.  یک خواسته دارم از صدا و سیما که اگر امکانش است بیشتر به تیم ملی امید بپردازید. امکانات ما کم است و همین برنامه های شما می تواند باعث دیده شدن تیم ملی امید و انرژی دادن به آن ها باشد. به پیروزی برابر لبنان و سوریه خوشبین هستم اما کار سختی داریم. سوریه به کره جنوبی هم گل زد و راحت نباخت. هرگز نباید دو تیم را دست کم بگیریم. کار بسیار سختی داریم. 

 

وی در مورد سپاهان گفت: سپاهان امسال هدف بزرگی را دنبال می کند. بازیکنان جدیدی نیز اضافه کردیم. بازیکنان خوبی هستند. دو روز پیش با هوادار بازی داشتیم و فکر نمی کردم چنین بازی سختی داشته باشیم. نتایج امروز هم نشان داد که بازی های امسال سخت است.

 

وی در مورد رقیب اصلی سپاهان گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس خوب هستند اما استقلال تیم خوبی بسته است و بازیکنان خوبی جذب کرده است و همچنین مدیرعامل خوبی دارد که با سرمربی دعوا ندارد.

 

وی در مورد احتمال بازگشتت به استقلال گفت:من بازیکن سپاهان هستم  و هرگز دوست ندارم از جملاتی استفاده کنم که هواداران تیمم را ناراحت کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------