آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

باشگاه پرسپولیس: مزایده کارگزاری نظر ما را تامین نکرد / هنوز گزینه ای برای مدیریت باشگاه نهایی نشده است



باشگاه پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مزایده کارگزاری که انجام آن از خواسته‌های هواداران بود، انجام شد ولی در پایان مهلت قانونی، قیمت‌های پیشنهادی، نظر باشگاه را تامین نکرد.

 به گزارش  فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بر اساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، نسبت به انجام این کار اقدام کرد. در مهلت تعیین شده، تعدادی از شرکت‌ها نسبت به دریافت پاکت، جهت شرکت در مزایده اقدام کردند. ارایه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت 19 روز هشتم آبان به پایان رسید اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تامین نکرد. این بررسی طی روزهای نهم و دهم آبان انجام و تصمیم نهایی اخذ شد. به این ترتیب اعلام می‌شود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.

 

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد.

 

برای این منظور شرکت‌هایی به عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شده‌اند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر باشگاه را جلب کنند برای این منظور شانس خواهند داشت.

 

در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنان‌که مشاهده شد در این زمان نسبت به کسب درآمد از فضاهای موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام گردید.

 

همچنین در صورت واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که  تبلیغات را انجام دهد و درآمدزایی نماید.

 

 ذوالفقارنسب: برای انتخاب مدیران پرسپولیس باید همه جوانب را در نظر گرفت/ هنوز گزینه ای نهایی نشده است

 

مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: برای انتخاب مدیران باشگاه پرسپولیس نباید عجله ای تصمیم بگیریم.

 

ذوالفقارنسب: برای انتخاب مدیران پرسپولیس باید همه جوانب را در نظر گرفت/ هنوز گزینه ای نهایی نشده است 

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با فارس در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس و اینکه چرا وزارت ورزش در مورد انتخاب مدیران این باشگاه تصمیم گیری نمی کند، اظهار داشت: انتخاب مدیران یک باشگاه کار ساده ای نیست. باید همه جوانب در نظر گرفته شود، اگر سه ماه قبل الزامات ای اف سی و فیفا را اطلاع داده بودند فرصت مناسب داشتیم تا نفرات مورد نظر را لیست کنیم و هر یک را در فرصت مناسب ارزیابی کنیم. به هر حال هر کسی که قرار است انتخاب شود باید میزان توانمندی، شایستگی و کارآیی اش مشخص شود. نمی شود همین طوری به دلیل عجله ای که الزام کرده اند هر کسی را انتخاب کرد.

 

وی افزود: اگر قرار باشد این مدلی نفرات انتخاب شوند می شود مثل زمان هایی می شود که این باشگاه بعد از مدت کوتاهی به مشکل می خورد. مثل این می ماند که شما به عروسی دعوت شده اید و فقط دو روز فرصت دارید لباس مناسب برای این مراسم انتخاب کنید اما اگر از سه ماه قبل بدانید مراسم دعوت هستید سر فرصت و با انتخاب درست اقدام به خرید می کنید. اکنون هم فیفا و ای اف سی فشار وارد کرده اند که زودتر تکلیف مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

 

مشاور وزیر ورزش ادامه داد: در چنین تصمیم گیری هایی که با عجله باشد آزمون خطا خیلی زیاد می شود و در واقع باید بگوییم وزیر باید خیلی شانس بیاورد که مدیران انتخابی خوب باشند. به نظر من فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید از ای اف سی برای این موضوع وقت بیشتری بگیرند. حتی اگر موعد تعهدی هم که داده شده اگر تمام شود ما باید عذرخواهی کنیم و زمان بیشتری را برای مشخص شدن این موضوع بگیریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا در همان ایامی که وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد، در مورد پرسپولیس تصمیم گیری نشد، گفت: آن زمان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشت و درست نبود شرایط تیم را بهم بریزیم. ضمن اینکه بعد از استعفای آقای سمیعی پرسپولیس با این موضوع روبرو شد. فعلا وزارت برای انتخاب هیات مدیره به جمع بندی نهایی نرسیده و گزینه ای هم نهایی نشده است. گزینه های مختلفی هست و حتی پیشنهاد می شوند اما هنوز تصمیم گیری نهایی توسط آقای سجادی صورت نگرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------