مجیدی دنبال یک خارجی دیگر/ استقلال خواهان کامل کردن لیست بازیکنان



مجیدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فرهاد مجیدی یک بازیکن خارجی دیگر را زیر نظر گرفته است و مدیران باشگاه استقلال منتظر هستند تا این بازیکن توسط سرمربی‌ آبی‌ها معرفی شود. 

به گزارش ایسنا، با گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال هم‌چنان در کش و قوس جذب و خروج برخی بازیکنان است و با توجه به این که روزهای زیادی به پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است، آبی‌ها قصد دارند لیست خود را تا پایان زمان پنجره نقل و انتقالات تکمیل کنند.

 

پس از جذب کوین یامگا و رودی ژستد، باشگاه استقلال در پی جذب یک بازیکن خارجی دیگر در خط هافبک و در نقش بازی‌ساز است که قرار بود فرهاد مجیدی تایید نهایی را نسبت به این بازیکن انجام دهد و پس از آن باشگاه مذاکرات نهایی را با این بازیکن انجام دهد. این بازیکن خارجی که توسط گابریل پین به فرهاد مجیدی معرفی شده بود، پس از مذکراتی که میان این بازیکن و باشگاه استقلال صورت گرفت، در نهایت راضی نشد به ایران بیاید. هم‌چنین باشگاه استقلال از مذاکره با یک بازیکن خارجی دیگر خبر داده بود که آن بازیکن هم حاضر نشد مذاکرات نهایی را با آبی‌ها انجام دهد.

 

در حال حاضر فرهاد مجیدی پس از ناکامی باشگاه استقلال در جذب سومین بازیکن خارجی، یک بازیکن خارجی دیگر را زیر نظر گرفته است و مدیران باشگاه استقلال منتظر هستند تا این بازیکن توسط سرمربی آبی‌ها معرفی شود تا مذاکرات لازم با این بازیکن انجام شود.

 

طبق برنامه‌ریزی مدیران باشگاه استقلال، قرار است تا پایان هفته لیست باشگاه استقلال برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تکمیل شود و باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند سومین بازیکن خارجی خود را جذب کنند؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------