فدراسیون فوتبال: به تصمیم اسکوچیچ بابت طارمی احترام بگذاریم | داور دیدار تیم ملی با لبنان مشخص شد



 فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه مراسم انتخابات هیات فوتبال مازندران  در خصوص اینکه چرا مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال دعوت نشده است، اظهار داشت: این سلیقه و تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و فکر نمی‌کنم برای هیچ کدام از ما بیشتر از سرمربی تیم ملی اهمیت داشته باشد که بازی‌ها را پیروز بشود.

 

وی در مورد اینکه آیا این دعوت نشدن به توئیت طارمی باز می‌گردد یا خیر، گفت: من نمی‌دانم، اما باید احترام بگذاریم. ما دو بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل لبنان و سوریه پیش رو داریم که تقریبا می‌توانند صعود ما به جام جهانی را قطعی کنند و یکی از پیشتازان باشیم.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در این بازی‌های حساس ستاره تیم ملی حضور ندارد، عنوان کرد: بیاییم به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و منتظر بمانیم تا خود او در موعد مقرر در خصوص این تصمیم توضیح بدهد.

 

شریفی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید طارمی به تیم ملی بازگردد، گفت: من چنینی چیزی نشنیدم. فهرست تیم ملی به صورت رسمی اعلام شده و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، اعلام می‌کنیم.

 

وی که در حاشیه مراسم انتخابات هیات فوتبال مازندران صحبت می کرد، در مورد اینکه تایید صلاحیت یکی از نامزدها در دقایق آخر و به نوعی در پارکینگ اعلام شد، اظهار داشت: خوشحالیم که نامزدهای انتخابات همه حضور داشتند و انتخابات رقابتی برگزار شد که از همه چیز مهمتر است. سعی می‌کنیم در استان‌های دیگر همین اتفاق بیفتد. در مورد فردی که گفتید این کار از دست ما و هیات فوتبال مازندران خارج بود و صبح امروز تاییدیه های لازم آمد و ما هم تمکین کردیم.

 

 اعلام آخرین برنامه های تیم ملی در سفر به لبنان/ اضافه شدن ۴ لژیونر به ملی‌پوشان در تهران

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۶ تهران را به مقصد بیروت ترک خواهدکرد.شاگردان دراگان اسکوچیچ صبح امروزیک جلسه تمرین در مرکز تیم‌های ملی برگزار کردند.

 

مهدی قائدی، احمد نوراللهی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده که در قطر بازی می‌کنند به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شده و به همراه سایر بازیکنان عازم بیروت خواهند شد. لژیونرهای اروپایی کشورمان امشب به لبنان می‌رسند و بلافاصله به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان صبح فردا تمرینات خود را در لبنان پیگیری خواهد کرد. رئیس فدراسیون فوتبال نیز طی دو روز آینده به لبنان سفر خواهد کرد.

 

 داور دیدار تیم ملی با لبنان مشخص شد+عکس

 تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه صیدا میهمان لبنان است. 

 

 فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در همین رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری این بازی را معرفی کرد. طبق اعلام AFC عبدالرحمن ابراهیم الجاسم داور قطر قضاوت دیدار لبنان با تیم ملی کشورمان را برعهده خواهد داشت.

 

طالب سالم المری و سعود احمد  دو کمک داور قطری این بازی هستند. سعود علی و خمیس محمد و عبدالله علی دیگر داوران این بازی هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------