آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شادی گل جنجالی یاغی ترکیه‌ای در دربی میلان (عکس)



ستاره ترکیه‌ای اینترمیلان با شادی گل جنجالی خود، هواداران رقیب را عصبانی کرد.

به گزارش ورزش سه، هاکان چالهان اوغلو یکی از چهره های جنجالی نقل و انتقالات تابستانی این فصل فوتبال اروپا بود. او بعد از اینکه حاضر به تمدید قرارداد خود با مبلغ پیشنهادی سران باشگاه میلان نشد و پس از مذاکرات طولانی ، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت، با حضور در باشگاه اینترمیلان، خشم هواداران روسونری را برانگیخت.

 

او نه تنها پیشنهاد میلان را نپذیرفت و از این تیم جدا شد بلکه راهی تیم رقیب شد تا به چهره ای یاغی در فوتبال ایتالیا تبدیل شود؛ از همان روزهای نخست حضور هاکان در اینتر، همه منتظر دربی میلان بودند؛ این انتظار امشب به پایان رسید و هاکان چالهان اوغلو با پیراهن اینترمیلان مقابل تیم سابقش به میدان رفت.

 

هاکان چالهان اوغلو با پستی که در آن لباس دو تیم میلان و اینتر را به تن کرده بود به استقبال دربی رفت تا نشان دهد حسابی برای یک جنگ تمام عیار در ورزشگاه سن سیرو آماده است. همه چیز دست به دست هم داد و یاغی ترکیه ای به چیزی که می خواست رسید؛ در دقایق ابتدایی بازی اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد و هاکان پشت توپ ایستاد.

 

صحنه زدن ضربه پنالتی، صحنه بسیار پر استرسی بود اما چالهان اوغلو به خوبی از پس از آن بر آمده و دروازه تیم سابقش را در میان بهت هواداران میلان باز کرد. او به وعده ای که پس از حضور در اینتر داده بود عمل کرد و بدون توجه به تشریفات معمولی که بازیکنان پس از باز کردن دروازه تیم سابق شان انجام داده و معمولا شادی نمی کنند، به برپایی جشن گل پرداخت؛ جشنی که البته چاشنی شیطنت در آن موج می زد.

 

چالهان اوغلو در حالی که دستانش را به سمت گوش های خود برده بود، شادی گل جنجالی خود را در دربی میلان برگزار کرد تا حسابی برای هواداران میلان کری بخواند. او با به ثمر رساندن این گل به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که پس از ترک تیم رقیب در اولین دربی میلان موفق به گلزنی می شود؛ پیش از او هرنان کرسپو (2006)، رونالدو (2007) و ابراهیموویچ (2010) موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

 

 اینترمیلان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 اینترمیلان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------