آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

جدایی عجیب خرید جدید پرسپولیس؛ کجای کار می‌لنگد؟



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
«رضا دهقانی» پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر، قرارداد خود را باشگاه پرسپولیس فسخ کرد. هنوز دلیل این اتفاق به صورت دقیق مشخص نشده و معلوم نیست چه چیزی باعث این جدایی زودهنگام شده است.

 به گزارش ایرنا، «رضا دهقانی» وینگر جوان نساجی مازندران در شروع فصل نقل و انتقالات با کلی تعریف و تمجید به جمع شاگردان «یحیی گل‌محمدی» پیوست اما حالا پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر، این بازیکن قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

 

این جدایی در حالی رخ داد که این تیم از کمبود بازیکن رنج می‌برد و بدون شک بستن قرارداد با بازیکن جدید و فسخ با او با ۲۰ دقیقه بازی کردن برای سرخپوشان اتفاقی عجیب و قابل تامل است.

 

جدایی دهقانی از پرسپولیس می‌تواند به عواملی چون مسائل مالی و کمتر بازی کردن مرتبط باشد اما اتفاقات دیگری نیز امکان دارد در این جدایی نقش پر رنگ‌تری داشته باشد.  

 

هر دلیلی برای این جدایی مطرح شود، باز هم مسوولان و شاید کادرفنی باشگاه نمی‌توانند هواداران و دلسوزان پرسپولیس را برای این کار قانع کنند. البته پیوستن دو بازیکن استقلال تاجیکستان به پرسپولیس با این جدایی بی‌ ارتباط نیست اما باید دید دلیل اصلی این جدایی به کجا و به چه کسی مربوط می‌شود.

 

نقل و انتقالات قابل بحث پرسپولیس در ۲ فصل اخیر که باعت جذب بازیکنانی شده که چندان سطح کیفی مناسبی ندارند، یکی از نگرانی‌های هواداران است. همین نقل و انتقالات عجیب موجب شده که پرسپولیس هم اکنون از نظر فنی و داشتن بازیکن تاثیرگذار  در مخمصه باشد.

 

گفته می‌شود رضا دهقانی پس از جدایی از پرسپولیس با تیم تراکتور تبریز به توافق رسیده و در آستانه پیوستن به این تیم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------