آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

اتفاق عجیب در مراسم گالای فوتبال ساحلی/ غیبت بازیکنان ایران به دلیل نداشتن کت‌وشلوار + عکس



 تیم ملی فوتبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌وشلوار و دلخوری‌های دیگر در مراسم گالا که جوایز بهترین‌های فوتبال ساحلی اهدا می‌شود، حاضر نشدند. 

به گزارش  تسنیم، مراسم گالای فوتبال ساحلی که پس از مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی برگزار می‌شود و بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیا جوایز خود را دریافت می‌کنند، امسال در شرایطی برگزار شد که بازیکنان ایران در این مراسم شرکت نکردند.

 

بازیکنان ایران در شرایطی در مراسم گالا شرکت نکردند که به طور معمول تمام تیم‌های شرکت کننده در جام بین قاره‌ای با تمام بازیکنان خود در این مراسم حاضر می‌شوند، اما بازیکنان تیم ملی به دلیل نداشتن کت‌وشلوار و برخی دلخوری‌های دیگر حاضر نشدند در این مراسم حضور پیدا کنند، هرچند امیرحسین محتشم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی، منصور بیک‌وردی، سرپرست تیم و عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بدون داشتن لباس رسمی و یکدست راهی این مراسم شدند.

 

 تیم ملی فوتبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این در شرایطی است که در سال‌های قبل، تمام بازیکنان تیم ملی با لباس رسمی متحد در مراسم شرکت می‌کردند و در صورت دریافت جایزه نیز روی صحنه حاضر می‌شدند و جایزه خود را دریافت می‌کردند. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مراسم گالا را که در سال‌های مختلف است، مشاهده کنید:

 

 تیم ملی فوتبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 تیم ملی فوتبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 تیم ملی فوتبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------