حسن روشن: دادن آپارتمان به پیشکسوتان استقلال شوی تبلیغاتی است



حسن روشن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 ساعت 9 شب بود که سومین نفر یعنی علی نامداری با حسن روشن تماس گرفت و برای میهمانی که روز دوشنبه با میزبانی آجورلو و باشگاه استقلال قرار بود (روز گذشته) برگزار شود، از او دعوت کرد تا در مراسم شرکت کند اما پاسخ روشن به نامداری همان پاسخی بود که به بهتاش فریبا و پیشکسوت دیگر استقلال داده بود.

 

روشن به نامداری هم گفت که قصد حضور در این مراسم را ندارد و روز گذشته در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال شرکت نکرد. غیبت این پیشکسوت استقلال که افتخارات زیادی با این تیم دارد بدجور توی ذوق می‌زد اما معلوم بود که روشن از یکسری از مسائل ناراحت و گله‌مند است و به همین دلیل این دعوت را نپذیرفته است. غیبت این پیشکسوت استقلال بهانه‌ای شد تا به سراغ او برویم و دلیل این تصمیم او را جویا شویم. روشن هم حرف‌های جالبی برای گفتن داشت.

 

در مراسم پیشکسوتان استقلال حضور نداشتید!

مگر مراسمی برگزار شد؟

 

یعنی شما اطلاع نداشتید و دعوت نشدید؟

چرا دعوت شدم.

 

طوری سؤال کردید به نظر رسید که شخص مهمی مثل شما دعوت نشدید که جای تعجب داشت!

نه، منظورم از سؤال این بود که این چه نوع برگزاری مراسم و دعوت کردن است؟ مگر باشگاه بزرگی مثل استقلال باید از میهمانان خود اینطور دعوت کند؟! معلوم است که پشت هیچ‌کدام از کارهایشان برنامه نیست. هر چیزی قاعده‌ای دارد و استقلالی‌ها این قاعده را رعایت نکردند.

 

اشکال کار کجا بود و چه چیزی باعث این دلخوری شما شد که در مراسم تجلیل شرکت نکنید؟

شب قبل از مراسم من را دعوت کردند در حالی که من جنوب کشور هستم. به نظرتان می‌توانستم خودم را به تهران برسانم و در این مراسم شرکت کنم؟ سه نفر با من تماس گرفتند. بهتاش فریبا و علی نامداری به فاصله سه ساعت با من تماس گرفتند که من به هر دو نفر آنها گفتم نمی‌آیم. آقای نامداری 9 شب با من تماس گرفت که گفتم قرار نیست در این مراسم شرکت کنم.

 

سؤالی از شما می‌پرسم قول می‌دهید صادقانه جواب دهید؟

حتماً همینطور است و من دروغ نمی‌گویم.

 

اگر آنها به موقع دعوت می‌کردند یعنی به جای اینکه شب قبل از مراسم به شما زنگ بزنند از چند روز قبل می‌گفتند در این مراسم شرکت می‌کردید و یا اینکه اصلاً قصد نداشتید در این مراسم شرکت کنید؟

صادقانه بگویم اگر چند روز قبل هم زنگ می‌زدند شرکت نمی‌کردم چون استدلال خودم را دارم.

 

این استدلال‌تان چیست که باعث شد در بین پیشکسوتان استقلال حضور نداشته باشید؟

من با نوع برگزاری مراسم مشکل دارم چون براساس برنامه نبود و اصلاً معلوم نیست خروجی این مراسم چیست؟ به نظر شما این جور مراسم‌ها تاکنون خروجی مفیدی هم داشته است؟! شما نگاه کنید باشگاه پرسپولیس و سپاهان و باشگاه‌های دیگر چه‌کار برای پیشکسوت خود انجام داده اند؟! ساختمانی را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌اند و تمام کارها را اصولی پیش می‌برند نه اینکه پیشکسوت را بدون کارت دعوت، بدون اینکه بگویند چه کسانی در مراسم شرکت می‌کنند و اصلاً قرار است در نهایت چه خروجی داشته باشد، دعوت می‌کنند. پیشکسوتان استقلال که لنگ یک ناهار نمانده‌اند.

 

گفتید باید اشاره می‌کردند که چه کسانی در مراسم شرکت می‌کنند. مگر برای شما مهم است که چه کسی در مراسم شرکت می‌کند؟

بله. صددرصد برای من مهم است که چه کسانی شرکت می‌کنند. بدون شک من دوست ندارم افرادی که با آنها مشکل دارم در مراسم باشند. خودتان می‌دانید که طی چند سال اخیر من با چه کسانی سر آکادمی استقلال مشکل داشتم و نمی‌خواهم آنها را ببینم.

 

منظورتان سامره و افتخاری است؟

من اسم نمی‌آورم. همه می‌دانند که من با چه کسانی مشکل دارم و اگر ببینم چنین افرادی هستند قطعاً در مراسم شرکت نمی‌کنم. حتی اگر حضور پیدا کنم و آنها باشند از مراسم بیرون می‌آیم.

 

یکسری از پیشکسوتان از جمله آقای نوازی هم که در مراسم شرکت کردند گله داشتند که چرا فرهاد مجیدی و بازیکنان در این مراسم حضور نداشتند.

نوازی درست گفته است. باید فرهاد و بازیکنان در این مراسم شرکت می‌کردند. بازیکنان باید ببینند جعفر مختاری‌ها الان در چه وضعیتی هستند. باید بدانند که پیشکسوتان چقدر برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند اما اگر بازیکن در این مراسم‌ها شرکت نکند چطور می‌تواند این مسائل را درک کند. وقتی می‌گویم این مراسم‌ها براساس برنامه نیست به همین دلیل می‌گویم. باورتان می‌شود که حتی من نمی‌دانستم خود آجورلو هم در این مراسم شرکت می‌کند.

 

یعنی به شما نگفتند آقای آجورلو خودش خواسته این مراسم برگزار شود و در این میهمانی حضور دارد؟

نه حتی به ما این اطلاع رسانی را هم نکردند! چطور توقع دارید در چنین مواقعی من در مراسم شرکت کنم؟!

 

مثل اینکه در این مراسم به پیشکسوتان وعده واگذاری خانه را داده‌اند!

این هم خودش نشان می‌دهد که این مراسم تا چه میزان برای آقایان شوی تبلیغاتی است. باورتان می‌شود که به پیشکسوتان خانه بدهند؟! من تمام این کارها را فقط را شو می‌دانم. 

باور کنید شما به عنوان خبرنگار، من به عنوان پیشکسوت و حتی خودشان نمی‌دانند هدف از برپایی این مراسم چیست!

 

پس معتقدید که برپایی این مراسم هیچ منفعتی در نهایت نخواهد داشت.

نه هیچ منفعتی ندارد. همانطور که گفتم پیشکسوتان لنگ یک ناهار نیستند و هر کاری باید روی قاعده و اصول باشد. خصوصاً اینکه فرهاد و بازیکنان هم در این مراسم حضور نداشتند.

 

شما آینده استقلال را در فصل جاری چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ استقلال در فصل جاری دستش به جام می‌رسد و هواداران می‌توانند امیدوار باشند؟

من پیش از این هم گفتم استقلال تاکنون بد کار نکرده است اما حفظ هر چیزی از به دست آوردنش سخت‌تر است. استقلال اگر به بحران پول نخورد و مشکلات دیگر، در چنین شرایطی می‌توان به آینده‌اش امیدوار بود.

 

ما نمی‌دانیم چه سرنوشتی در آینده در انتظار این تیم است. بحران‌ها موجب می‌شوند نتوانی شرایط خوبی که داری را حفظ کنی. استقلال فصل را خوب شروع کرد و در نبود حاشیه‌ها می‌تواند موفق شود اما اگر دچار حاشیه شود حفظ موفقیتی که الان دارد، سخت است. برای همین است که می‌گویم بازیکن باید در کنار پیشکسوت قرار بگیرد و بداند که آنها چطور زندگی می‌کنند و چه افتخاراتی برای استقلال کسب کردند. در گذشته که ما بازی می‌کردیم حضور پیشکسوتان و صحبت با آنها باعث می‌شد که ما قدر جایی که داریم را بدانیم و برای تیم بزرگ استقلال زحمت بکشیم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------