رشید مظاهری در پرسپولیس! / شهریار مغانلو دوباره شاگرد گل محمدی می شود؟



 فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
علیرضا رضایی سورپرایز فرهاد مجیدی در دیدار هفته پنجم برابر نساجی مازندران بود.  

سرمربی استقلال در حالی رشید مظاهری را از لیست این مسابقه خط زد که شنیده می شود ابتدای فصل هم با اکراه او را در تیمش حفظ کرد.

 

مظاهری که گفته می شود یکی از گران ترین بازیکنان فعلی استقلال است در سال منتهی به جام جهانی، پیراهن تیم ملی را نیز از دست داده و برای اولین بار در سال های اخیر از لیست تیم باشگاهی خودش خط خورده است بدون آن که مصدوم یا محروم باشد!

 

تابستان گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سپاهان و فولاد او را می خواهند اما محرم نویدکیا سرمربی تیم اصفهانی به دلایلی که رسانه ای نشد قید خرید گلر استقلال را زد.

  

همچنین مبلغ پیشنهادی فولادی ها نیز آن قدر چشمگیر نبود که رشید مظاهری را برای بازی در استان زادگاهش خوزستان وسوسه کند.

 

رشید ماند تا نه تنها در استقلال فیکس شود بلکه دوباره توجه اسکوچیچ را به خودش جلب کند اما به هیچ یک از این دو هدف نرسید!

 

حالا شنیده می شود رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. از فولاد خوزستان و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان یاد می شود.

 

فراموش نکنید رشید مظاهری در ذوب آهن و زیر نظر یحیی گل محمدی و البته داوود فنایی (مربی گلرهای فعلی پرسپولیس و سابق ذوب آهن) پرآوازه شد و به پیراهن تیم ملی رسید.

 

با این شرایطی که می بینیم بسیار بعید است رشید مظاهری در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بتواند بار دیگر سنگربان فیکس استقلال شود.

  

بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس؟

شایعه بازگشت احتمالی شهریار مغانلو در نیم فصل به پرسپولیس مطرح شده است.

 

 پرسپولیس و شرایط مغانلو بعد از جدایی از یکدیگر به مشکل برخورده اند. پرسپولیس راه بردن رقبا را فراموش کرده و شهریار مغانلو گلزنی را. پرسپولیس سه هفته است که نمی‌برد و شهریار مغانلو ۵ هفته است که گلی نمی‌زند. حالا آیا این سرنوشت مشترک قرار است این دو را به یکدیگر پیوند دهد؟

 

به گزارش فرارو، در یکی دو روز گذشته شایعه عجیبی منبی بر بازگشت شهریار مغانلو، مهاجم این فصل سپاهان، به پرسپولیس مطرح شده است. مغانلو فصل گذشته را در همین تیم پرسپولیس بازی می‌کرد و در ابتدای فصل جدید بعد از توافق باشگاه سپاهان با سانتاکلارا پرتغال، باشگاهی که مغانلو با آن قرارداد داشت و به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می‌کرد، راهی اصفهان شد.

 

خروج شهریار مغانلو از پرسپولیس با ناراحتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم همراه شد چراکه می‌دانست سبک بازی شهریار به درد پرسپولیس و تاکتیک این تیم می‌خورد. با این حال، اما سپاهانی‌ها به هر طریقی موفق شدند این بازیکن را از چنگ پرسپولیس در بیاورند. شهریار در حالی که در آستانه ملی پوش شدن قرار گرفته بود تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا پیراهن زردرنگ سپاهان را به تن کند.

 

 فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

بعد از آن جدایی، اما شرایط برای این مهاجم پرسروصدای نقل و انتقالات خوب پیش نرفته و او راه گلزنی را فراموش کرده است. به طوری که شایعه شده به سپاهانی‌ها درخواست جدایی در نیم فصل و بازگشت به پرسپولیس را داده است! البته همانطور که عنوان شد «شایعه» شده و مشخص نیست چقدر حقیقت داشته باشد. فعلا و با درنظر گرفتن شرایط موجود بعید است این اتفاق بیفتد. یکی از اهدافی که سپاهان شهریار مغانلو را خرید، ضعیف کردن پرسپولیس بود، پس دلیلی ندارد این باشگاه حتی با افت شهریار مغانلو بخواهد این بازیکن را به رقیب، آنهم در نیم فصل بدهد.

 

مورد دیگر هم هواداران پرسپولیس هستند که دل چندان خوشی از این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس ندارند به ویژه اینکه شهریار مغانلو عکس هایش در اینستاگرام با پیراهن پرسپولیس را پاک کرد. البته که تجربه ثابت کرده این دلخوری همانطور که پیش‌تر درباره مهدی ترابی از بین رفت درباره مغانلو و هر بازیکن دیگری هم قابل حل شدن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------