مسی: به هشتمین توپ طلا فکر نمی‌کنم



 مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن کسب هفتمین توپ طلا را دستاوردی بزرگ برای خود دانست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، لیونل مسی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ در جایگاه نخست قرار گرفت و توانست هفتمین توپ طلای خود را کسب کند.

 

او بعد از دریافت این جایزه بزرگ گفت: کسب هفت توپ طلا دستاوردی باور نکردنی است. هرگز تصور نمی‌کردم که چنین لحظه‌ای را تجربه کنم. به کسب هشتمین توپ طلا فکر نمی‌کنم بلکه تنها روی موفقیت با تیم جدیدم تمرکز می‌کنم. می خواهم هر چه سریعتر در پاری سن ژرمن جا افتم و موفقیت های زیادی با تیم به دست آورم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم که سال خوبی را با بارسلونا تجربه کردم هر چند که نتوانستیم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آورم. تا پایان برای قهرمانی در لالیگا جنگیدیم و در نهایت تنها قهرمانی در جام حذفی را کسب کردیم. قهرمانی در «کوپا آمریکا» برای من بسیار مهم بود و در کسب توپ طلا تاثیر بسیار زیادی داشت. این برای من افتخار بزرگی است که نخستین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن شده‌ام که توانسته‌ام این جایزه را کسب کنم. این یک دستاورد استثنایی است.

 

مسی درباره لواندوفسکی و صلاح گفت: هم صلاح و هم لواندوفسکی این فرصت را دارند که سال بعد برنده توپ طلا شوند. آنها هر دو بازیکنان خوبی هستند که در باشگاه‌های بزرگی بازی می‌کنند. لواندوفسکی فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او سال به سال در حال بهتر شدن است و نشان می‌دهد که توانایی بالایی در گل زدن دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------