پیش‌بینی قهرمان لیگ‌برتر بر اساس آمار و ارقام



  لیگ برتر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سپاهان در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است اما تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و نمی‌توان براساس امتیازات کسب شده، قهرمانی لیگ بیست و یکم را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هفت هفته از لیگ برتر بیست و یکم سپری شده و سپاهان با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم محرم نویدکیا از ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز کسب کرده و تک و تنها در صدر جدول قرار دارد. پس از طلایی‌پوشان اصفهانی، پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم های گل‌گهر، آلومینیوم اراک و استقلال با ۱۳ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند. همواره برای تعیین قهرمان از فرمول (تعداد بازی‌های یک تیم در لیگ*۲ + یک) استفاده می شد و البته این فرضیه همواره جواب نمیدهد و بارها پیش آمده که یک تیم کمتر از این حد امتیاز کسب کرده و به قهرمانی رسیده و حتی تیمی بوده که بیش از این امتیاز کسب کرده اما نتوانسته قهرمان شود. در ادامه به بررسی شرایط تیم های بالای جدول لیگ بیست و یکم می پردازیم و نگاه می کنیم کدام تیم‌ها امسال تا اینجای فصل، مدعی قهرمانی خواهند بود.

 

لیگ بیست و یکم؛ سپاهان ۱۶ امتیاز

تیم سپاهان تا پایان هفته هفتم لیگ برتر با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم محرم نویدکیا در حال حاضر و تا اینجای فصل توانسته حداقل امتیازات برای رسیدن به قهرمانی را کسب کند. پرسپولیس هم با ۱۴ امتیاز در تعقیب زردهای اصفهانی است و شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا برای رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند. البته تا پایان فصل زمان زیادی مانده و از حالا نمی توان جایگاه تیم ها پیش بینی کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------