حمله عمانی‌ها به برانکو بعد از باخت مقابل قهرمان آسیا/گل جنجالی قطر به عمان «ترند» شد



برانکو ایوانکوویچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی عمان بعد از ناکامی در جام کشورهای عربی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. 

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال عمان روز گذشته در مرحله گروهی مسابقات کشورهای عربی در قطر به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس روی نیمکت عمان بعد از این بازی به شدت از سوی رسانه های این کشور مورد انتقاد قرار گرفت. البته پرفسور تنها کسی نبود که مورد انتقاد قرار گرفت بلکه عمانی ها داور را نیز مقصر این باخت معرفی کردند.

 

برانکو ایوانکوویچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 گل جنجالی قطر به عمان «ترند» شد/داور به برانکو ظلم کرد؟ 

شبکه «الکاس» با VAR سه بعدی به واکاوی گل جنجالی قطر به عمان پرداخت.

 

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال عمان روز گذشته در دومین بازی از مرحله گروهی جام کشورهای عربی به مصاف قطر رفت و ثانیه های پایانی این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

 

جنجالی ترین صحنه این بازی در وقت های اضافه رخ داد. اکرم عفیف یک سانتر روانه دروازه عمان کرد که با ضربه سر بازیکن دیگر قطری این توپ بعد برخورد به تیرک افقی به داخل دروازه خورد و به بیرون برگشت. این گل جنجالی آنقدر در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت که به ترند تویئتر تبدیل شد.

 

داور این صحنه جنجالی را گل تشخیص داد تا قطر میزبان در ثانیه های پایانی برنده بازی جنجالی مقابل شاگردان برانکو شود.

 

برانکو به خاطر این باخت به شدت از سوی رسانه های عمانی مورد انتقاد قرار گرفت. در همین رابطه شبکه «الکاس» بعد از این بازی به بررسی این صحنه جنجالی با دوربین های فوق پیشرفته جام جهانی 2022 پرداخت و با VAR سه بعدی به این جنجال پایان داد.

 

کارشناسان این شبکه قبل از پخش صحنه گل از طریق VAR سه بعدی اختلاف نظر داشتند و خبرنگار عمانی میهمان این شبکه به شدت به داور اعتراض داشت و قطری ها را متهم به فساد کرده بود. در زیر می توانید واکاوی کامل این گل جنجالی که باعث باخت شاگردان برانکو مقابل قهرمان آسیا شد را تماشا کنید.

 

حمید البلوشی خبرنگار عمانی در توئیترش، نوشت: بله تیم ملی افت داشت و گل مساوی را دریافت کرد اما تصمیمات برانکو بعد از مساوی درست نبود. البته نباید فراموش کنیم که از سوی داوری به ما ظلم بزرگی وارد شد.

 

احمد الرواس دیگر کارشناس فوتبال عمان، نوشت: فساد در فوتبال، گرفتن پنالتی ناحق برای میزبان، برانکوی ترسو با تغییر صلاح الیحیائی بهترین بازیکن زمین باعث باخت عمان شدند.

 

خالد الشکیلی خبرنگار عمانی نوشت: تصمیمات نادرست برانکو در دقایق پایانی بازی و اشتباه بزرگ داوری باعث باخت ما شد.

 

سیف سلطان بازیکن سابق تیم ملی عمان هم به برانکو حمله کرد و گفت: در نیمه  دوم عملکرد عمان بهتر بود. جرات و رغبت زیادی داشت ولی برانکوی ترسو نتوانست از این فرصت بهتر استفاده کند.

 

برانکو ایوانکوویچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------