رسانه روسی؛ آزمون در زنیت ماندنی شد | دی‌مارتزیو؛ یوونتوس مشتری جدید سردار ایرانی



  سردار آزمون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
آزمون ۲۷ ساله که این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده، از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

به گزارش شبکه MATCH TV روسیه، سردار آزمون در نقل‌وانتقالات زمستانی زنیت سن‌پترزبورگ را ترک نخواهد کرد. این مهاجم ایرانی می‌خواهد تا پایان فصل در زنیت بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد به یک تیم دیگری در اروپا بپیوندد. در واقع این خواسته آزمون است.

 

پیش از این رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده بودند که لیون حاضر است برای خرید سردار آزمون ۳ میلیون یورو به زنیت پرداخت کند. قرارداد کنونی آزمون با زنیت تابستان ۲۰۲۲ پایان خواهد یافت.

 

 ادعای دی‌مارتزیو؛ یوونتوس مشتری جدید سردار آزمون 

سردار آزمون که قرارداد کنونی‌اش با باشگاه زنیت در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده و نام او را به باشگاه‌های اروپایی زیادی گره زده‌اند. حالا اما خبر می‌رسد که یوونتوس هم نسبت به جذب این مهاجم ایرانی علاقه دارد.

 

  سردار آزمون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

بر اساس ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا؛ با مصدومیت فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی که فصل برای او تمام شده است، یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله خود است. بر این اساس؛ طبق صحبت‌هایی که بین باشگاه و ماسیمیلیانو آلگری صورت گرفته، ایده خرید یک جانشین واقعی برای کیه‌زا مطرح نیست، بلکه جذب یک مهاجم منعطف مطرح است که اولین نام مورد بررسی سردار آزمون است.

  

آزمون که متولد سال ۱۹۹۵ است، قراردادش در پایان فصل جاری با زنیت سن‌پترزبورگ منقضی می‌شود، مورد توجه باشگاه‌هایی در آلمان و فرانسه قرار دارد. طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ باشگاه زنیت از یوونتوس وقت خواسته تا جانشین این مهاجم ایرانی را پیدا کند اما یووه و آلگری آزمون را می خواهند. این یک انتقال احتمالی است، چون یوونتوس می‌خواهد عملیات کم‌هزینه‌ای انجام دهد و آزمون در کنار این یک سهمیه رایگان به عنوان بازیکن غیر اتحادیه اروپا به حساب می‌آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------