آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

انتقاد مصری ها از کی روش: او مغرور است و باید برود/ درگیری کی‌روش با یک هوادار



  تیم ملی فوتبال ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال مصر به انتقاد تند از کارلوس کی روش پرداختند و خواستار جدایی این مربی شدند البته مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس نظر متفاوتی داشت. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، شکست تیم ملی فوتبال مصر در دیدار برابر نیجریه باعث شده است تا انتقادها از کی روش بسیار زیاد شود.

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روزهای سختی را در مصر تجربه می کند.

 

تیم تحت هدایت کی روش که در دو بازی قبلی خود برابر تونس و قطر شکست خورده بود این بار در جام ملت های آفریقا با یک گل برابر نیجریه شکست خورد که این انتقاد زیاد از سرمربی پرتغالی را به دنبال داشت.

 

احمد حسن(میدو) ستاره سابق فوتبال مصر که سابقه حضور در تاتنهام را در کارنامه دارد، گفت: کی روش به بازیکنان ظلم می کند. چگونه مصطفی محمد که پست اصلی او مهاجم نوک است در کناره ها به بازی گرفته می شود. اگر این اتفاق برای من رخ می داد قطعا با کی روش درگیر می شدم. کی روش ترزگه را هم قربانی کرد. این بازیکن به تازگی دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته بود و ۹ ماه بود که بازی نکرده بود اما در ترکیب اصلی بازی کرد.

 

اوادامه داد: سرمربی نیجریه با محمد صلاح عکس گرفت و این تفاوت دو تیم را نشان می دهد اما ما در این بازی شکست خوردیم.کی روش حتی تمرکز صلاح را هم به زد. اگر کی روش نیجریه ای هم بود این اشتباهات را مرتکب نمی شد.سوال من این است که چرا دستیاران کی روش به او کمک نمی کنند.به نظرم کی روش مربی مغروری است. اگر درخشش الشناوی نبود ما با گل های بیشتری شکست می خوردیم.

 

ابراهیم حسن مدیر باشگاه الاسکندریه در مصر گفت: شکست بخشی از فوتبال است. به نظر من مسئول این شکست کی روش است. بازیکنی مانند ترزگه اصلا مهیای بازی نبود اما او در ترکیب اصلی حضور داشت و یا عمر مرموش تجربه چنین بازی را نداشت. بازیکنان مصر با ترس و استرس بازی کردند. مانوئل ژوزه و وینگادا دو مربی پرتغالی با الاهلی و الزمالک تاریخ ساز شدند اما کی روش باعث شده تا هویت مصر از بین رود. او باید برود.

 

رضا عبدالعال بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر هم گفت: به نظرم اخراج کی روش ضروری است. او باعث شده تا هویت تیم ملی مصر از بین رود.باید هدایت تیم به مربی دیگری سپرده شود چرا که کی روش چیزی از خود نشان نداده است. بازیکنان مصر مسئول این شکست نیستند و تنها باید کی روش پاسخگو باشد.

 

و اما احمد ناجی مربی سابق پرسپولیس نظر متفاوتی در این زمینه داشت. او گفت: کی روش بسیار بدشانس است.آسیب دیدگی زود هنگام احمد توفیق همه تفکرات کی روش را به هم ریخت. نباید فراموش کرد که محمد صلاح هم چیزی از خود نشان نداد این درحالی است که این بازیکن با هیکتور کوپر یک تنه تیم را به جام جهانی برد.

 

درگیری کی‌روش با هوادار مصری!

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر بعد از شکست برابر نیجریه با یک هوادار این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.

 

به گزارش کوره، کارلوس کی‌روش روزهای بسیار سختی را با تیم ملی فوتبال مصر تجربه می‌کند. مصر با هدایت کی‌روش جام ملت های آفریقا را با شکست آغاز کرد.

 

تیم ملی فوتبال مصر با وجود در اختیار داشتن ستاره های بزرگی مثل محمد صلاح و محمد الننی برابر نیجریه با یک گل شکست خورد تا بار دیگر انتقادها از سرمربی پرتغالی بالا گیرد.

 

بعد از بازی یک هوادار مصری حاضر در ورزشگاه از کی‌روش عصبانی شد و از او خواست که تیم را ترک کند.

 

کی‌روش پاسخ این هوادار را داد و از او خواست که داخل زمین شود و او هدایت تیم را به دست بگیرد.

 

تیم ملی فوتبال مصر در سه بازی اخیر خود با کی‌روش شکست خورده است و این باعث شد تا مرد پرتغالی روزهای سختی را تجربه  کند.

 

تیم ملی فوتبال مصر در دو بازی بعدی خود در مرحله گروهی جام ملت های آفریقا به مصاف گینه بیسائو و سودان خواهد رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------