هشدار عزیزی خادم به بی اخلاقی در فوتبال | خورشیدی: پرونده کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق مفتوح است



 عزیزی خادم ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای ما آنچه مهم است نظم و اخلاق است و فدراسیون بی اخلاقی را برنمی تابد. 

 به گزارش فارس، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان، عنوان کرد: امروز را به فال نیک می‌گیریم و راهیابی تیم ملی فوتبال بانوان را به جام ملت‌ها تبریک می‌گویم. آنچه که اتفاق افتاده جز الطاف الهی نیست.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حداقل وظیفه حرفه‌ای ما حمایت از بانوان بود و شاید کمترین نقش را من داشتم. امیدواریم دختران شایسته ایران در آسیا نتیجه بگیرند اما اگر این اتفاق نیفتاد خدشه‌ای به جایگاه آنها وارد نمی‌شود. فدراسیون قوی‌تر از قبل بانوان را حمایت خواهد کرد. فدراسیون اعتقاد دارد باید از همه طرفی‌ها استفاده کند و ما در تمام حوزه‌ها برنامه ریزی می‌کنیم از ستاره‌ها استفاده کنیم. جوانانی که به عرصه مربیگری روی آورده‌اند می‌توانند در رده‌های ملی به ما کمک کنند.

 

وی افزود: با تیم‌های لیگ برتری صحبت کردم تا یک نوع الزام را برای فوتبال بانوان داشته باشیم. سعی کردیم بنا به نگاه حرفه‌ای فضا را به فوتبال مردان نزدیک کنیم چه در بخش لباس چه هتلینگ و برگزاری اردو. البته از همه نظر امکانات را فراهم کردیم که امری بی سابقه بود چون فدراسیون اعتقاد به توسعه دارد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای ما آنچه مهم است نظم و اخلاق است و فدراسیون بی اخلاقی را برنمی تابد. در اینجا باید اسطوره‌سازی شود و ستاره بی اخلاق به هیچ دردی نمی‌خورد. خط قرمز ما در بحث ملی نظم و اخلاق است و هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند به این تعهدات عمل کند، تیم ملی را ترک کند. برود. نتایج می‌آید و می‌رود اما اخلاق مهم است که امیدوارم شاهد آن باشیم حتی اگر کسی سوپراستار دنیا باشد اما بی اخلاق باشد جایی در تیم ملی ندارد. کادر فنی را همچون سابق حمایت می‌کنیم و اردو در آینده نزدیک شکل می‌گیرد و همه به سوی صعود به جام جهانی می‌رویم.

 

عزیزی‌خادم در خصوص استفاده از ظرفیت‌های کل کشور، گفت: فوتبال برای همه ایرانیان است و باید فضایی را ایجاد کنیم تا از ظرفیت‌ها استفاده شود. باتوجه به اینکه نقشه راه مشخص و جام جهانی قطر پیش روست،  ۱۰ سال پیش که اعلام شد قطر میزبان است هیچ کاری انجام ندادیم بحث فدراسیون نیست بلکه باید کارهایی انجام می‌شد. یکی لز مراکز ما کیش است. در ۶-۷ ماه گذشته فدراسیون ۴ تیم را برای اولین بار به کیش فرستاد. ۲ بار تیم ملی فوتبال بانوان هم در کیش اردو داشته بنابراین باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد. مهمترین پارامتر برای هر سازمان بیان کردن و حرف زدن نیست و ما هم علاقه‌ای به آن نداریم و وظیفه خود می‌دانیم قدم برداریم.

 

عزیزی خادم در خصوص اهمیت جام ملت‌ها گفت: جام ملت‌ها تورنمت بسیار مهمی است اما با تحریم ظالمانه که روبه رو هستیم با این شرایط همه به بانوان فوتبال افتخار می‌کنیم. با همکاری و کمک کردن بهم مسیر باز می‌شود اما با توهم و توطئه راه به جایی نمی‌رسد اگر خدا دری را باز کند کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و آن را ببندد.

 

وی در خصوص صعود به جام جهانی، یادآور شد: فضایی که رخ داده اول لطف خدا و بعد دعای خیر مردم بوده است. امیدوارم شاهد سریعترین صعودها به جام جهانی و جشن ملی باشیم فوتبالی که پیش از این از جام جهانی حذف شد اما مسیری پیش آمده که شاهد سریعترین صعود باشیم.

 

وی افزود: امروز تفاوت و تمایز را می‌بینید و حقیقت توسعه فوتبال را هم همین طور. استعدادیابی سنگینی را اولین بار در بخش بانوان انجام دادیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اساسنامه فدراسیون، گفت: تایم بسیار کمی است اما با دوستان در مجلس صحبت کردیم امیدوارم در هفته‌های آتی مشکل را حل کنیم. بحث اساسنامه بسیار مهم است.

 

عزیزی خادم در خصوص نوروز کاپ، خاطرنشان کرد: با کشورهای آسیای مرکزی صحبت کردیم و این آمادگی را داریم چون اعتقاد داریم دیپلماسی ورزشی به ما کمک کند. امیدوارم با توجه به اشتراکات فرهنگی مناسبات را هماهنگ کنیم به ویژه در بخش فوتبال‌.

 

 خورشیدی: اسکوچیچ ناراحت نشد، دندان درد داشت/ پرونده کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق مفتوح است

 

سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان توضیحاتی را در خصوص ترک مراسم بدرقه توسط اسکوچیچ و همچنین آخرین وضعیت مدافع تیم ملی ارائه کرد.

 

 مجتبی خورشیدی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی بانوان در مورد اینکه دراگون اسکوچیچ مراسم را با ناراحتی ترک کرد، اظهار داشت: ناراحتی نبود، به خاطر دندان‌درد مراسم را ترک کرد.

 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد به دلیل عدم دعوت از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ناراحت شده،‌گفت: نه، این طور نیست وقت دکتر داشت ما الان وقت جلسه با شهاب عزیزی‌خادم داشتیم که او صحبت کند.

 

خورشیدی در خصوص اینکه اسکوچیچ اعلام کرده این نحوه برخورد با یک سرمربی تیم ملی نیست، گفت: اینجا رضا اسماعیلی از همکاران رسانه‌ای که کنار ما نشسته بود، گفت اسکوچیچ گوشش چرک کرده و اذیت می‌شود از عزیزی‌خادم خواست امروز جلسه را به فردا موکول کند.اسکوچیچ گفت خیلی درد دارم و باید به دکتر بروم عزیزی‌خادم هم موافقت کرد.

 

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چه ایرادی داشت اسکوچیچ هم روی سن می‌رفت و صحبت می‌کرد، اظهار داشت: او روی سن رفت و صحبت کرد این چیزی است که شما فکر می‌کنید اما اینطور نیست و به شما قول می‌دهم.

 

وی در مورد اینکه چه زمانی لیست تیم ملی اعلام  می‌شود، گفت: دو روز قبل از برگزاری بازی این کار انجام می‌شود.

 

خورشیدی در مورد وضعیت محمدحسین کنعانی‌زادگان عنوان کرد: این موضوع بررسی می‌شود قرار است ان‌شاءالله در این هفته نماینده‌اش بیاید خودش قطر است نماینده‌اش برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق می‌آید، پرونده او  مفتوح است تا ببینیم کمیته اخلاق چه تصمیمی می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------