سرمربی آینده منچستریونایتد کیست؟ / اعلام رسمی تا پیش از پایان فصل



  منچستریونایتد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
منچستر ایونینگ نیوز در خبری اختصاصی اعلام کرد که سران شیاطین سرخ پیش از پایان فصل سرمربی آینده این تیم را مشخص خواهند کرد. 

به گزارش فارس، منچستریونایتد تصمیم دارد تا پیش از پایان فصل جاری ، سرمربی آینده را مشخص کند. ساموئل لوکهارست از منچستر ایونینگ نیوز گزارش داد که پروژه انتخاب سرمربی جدید منچستریونایتد آغاز شد و این تیم می‌خواهد تا پایان فصل، جانشین اصلی سولسشر را انتخاب کند.

 

پیشتر مشخص شده بود که رانگنیک تا انتهای فصل سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود و سپس به شغل مدیریت ورزشی این باشگاه خواهد رفت.

 

لوکهارست گزارش داد که «اریک تن هاگ» و «مائوریسیو پوچتینو» مهمترین گزینه های سرمربیگری در منچستریونایتد به شمار می‌روند و به احتمال فراوان یکی از این 2 مربی فصل آینده شیاطین سرخ را هدایت خواهد کرد.

 

  منچستریونایتد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

لوکهارست در منچسترایونینگ نیوز نوشت که منابع داخل باشگاه می‌گویند که درست این است که هر چه سریع‌تر سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب شود.

 

اریک تن هاگ اکنون هدایت آژاکس را برعهده دارد و یکی از مربیان بزرگ فوتبال اروپا نام گرفته است. او در فصل 2018-2019 با آژاکس شاهکار به پا کرد و توانست رئال مادرید و یوونتوس را حذف کند. این تیم در آن سال در یک بازی عجیب و غریب مقابل تاتنهام شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. سرمربی آن زمان تاتنهام پوچتینو بود که اکنون هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفته است و هر لحظه ممکن است با حذف از لیگ قهرمانان اروپا این شغل را از دست بدهد.

 

البته این رسانه از براندن راجرز نیز به عنوان یک گزینه نام برد ولی به شدت احتمال آمدن سرمربی کنونی لسترسیتی به جمع شیاطین سرخ پایین است.

 

منچستریونایتد در جدول لیگ برتر انگلیس اکنون در رده هفتم قرار دارد و باید دید آیا می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------