خورشیدی: فیفا اجازه نداده اسامی کرونایی‌ها را اعلام کنیم



خورشیدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرده که از این به بعد حق نداریم اسامی مبتلایان به کرونا را اعلام کنیم چرا که این موضوع شخصی است. 

به گزارش ایرنا، «مجتبی خورشیدی» روز شنبه در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وضعیت بازیکنان خوب است و تنها نگرانی ما تست‌های کرونا است. پس از دیدار با عراق یکبار تست دادیم و حالا منتظر تست جواب دوم هستیم تا ببینیم وضعیت بازیکنان به چه شکلی است.

 

وی در مورد مثبت شدن تست «علیرضا بیرانوند» گفت: باید همینجا بگویم که فیفا اعلام کرده که از این به بعد حق نداریم، اسامی مبتلایان به کرونا را اعلام کنیم چرا که این موضوع شخصی است.   

 

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: هر لحظه احتمال دارد بازیکن جدیدی به کرونا مبتلا شود. در جامعه هم این موضوع زیاد شده است. ما نیز تمهیدات زیادی در این خصوص داشتیم. پس از بازی با عراق همه فکر می‌کردند ما جشن صعود گرفته‌ایم اما بلافاصله پس از رسیدن به هتل به بازیکنان گفتیم به اتاق‌هایشان بروند و حتی شام را در اتاق‌های خود سرو کنند تا وضعیت وخیم‌تر نشود.

 

خورشیدی تصریح کرد: شاید روزی مسائل اردوهای تیم ملی را بنویسم تا اهالی فوتبال بدانند فدراسیون در این مدت با چه وضعیتی اداره شد و چگونه به این جایگاه رسید. وقتی می‌گوییم سریع‌ترین صعود، طبق آمار این حرف را می‌زنیم اما وقتی حرف از ارزان‌ترین صعود می‌زنیم، باید هزینه‌هایی که کردیم مورد بررسی قرار بگیرد. اگر روزی قسمت شد و خاطراتم را نوشتم، دوستان می‌خوانند و می‌فهمند چه مشکلاتی داشتیم. 

 

وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد و حال و هوای این ورزش با حضور تماشاگران چیز دیگری است. امیدوار هستیم در دیدارهای آینده نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بار دیگر بانوان و آقایان در ورزشگاه حضور یابند تا سبب دلگرمی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی شوند. از این طریق به زیبایی فوتبال اضافه خواهد شد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه با تک گل مهدی طارمی عراق را شکست داد تا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بدست آورد. دیدار بعدی تیم ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------