گزارش داور، سه بازیکن گل‌گهر را محروم می‌کند؟ / از اخراج دیده نشده قاسمی‌نژاد تا جنجال خانزاده!



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

بیانیه تند گل گهر بعد از حکم کمیته استیناف که بدون در نظر گرفتن سهم سه امتیازی پیکان و سپاهان فقط به استقلال تاخته بودند و این باشگاه را متهم کرده بودند که قبل از اعلام حکم از محتوای حکم کمیته استیناف با خبر بودند را به اختلاف قلعه نویی و فرهاد و همچنین ذهنیت منفی سرمربی گل‌گهر از دکتر حیدری (داور بازی) اضافه کنید آن وقت متوجه می‌شوید که بازی استقلال و گل گهر تا چه اندازه می‌تواند حساس باشد. 

 

خصوصاً که سه امتیاز این بازی می‌توانست اختلاف شش امتیازی بین استقلال و پرسپولیس به وجود آورد. تا اینجای کار از هر سمت که به این بازی نگاه می‌کردی آن قدر حساس بود که می‌توانستی پیش‌بینی کنی یک سوت این طرف و آن طرف می‌تواند مثل ضامن یک بمب عمل کند و چنان شرایط بازی را به هم بریزد که هیچ کس توان جمع کردن آن را نداشته باشد اما این همه ذهنیت منفی گل‌گهری‌ها روز بازی در کنار دو پنالتی که داور برای استقلال گرفت (البته یک پنالتی هم برای گل‌گهر گرفت که گل نشد) باعث شد که بازی به جنجال کشیده شود و بعد از بازی هم آن قدر اتفاقات جورواجور افتاد که خودش می‌تواند یک پرونده جنجالی دیگر را در پی داشته باشد. 

 

امیر قلعه‌نویی بعد از پنالتی که با نظر کمک داور بازی (آرمان اسعدی) گرفته شد کنار زمین مثل اسپند بالا و پایین می‌پرید و کمی آن طرف‌تر فرهاد مجیدی و برادرش هم آن قدر اعتراض کردند که سرانجام از روی سکو به تماشای ادامه بازی پرداختند، در این میان هم بازیکنان گل گهر خصوصاً خانزاده بعد از هر سوت داور به طرف او رفتند و اعتراض کردند. البته دامنه این اعتراضات به پایان بازی و بیرون زمین هم کشید.

 

آنچه مخاطبان فوتبال تماشا کردند چیزی بود که دوربین‌های تلویزیونی شکار کرده بودند، اما اتفاقاتی هم بعد از بازی افتاد که دوربین‌ها ندیدند و نتوانستند شکار کنند. امین قاسمی‌نژاد همان بازیکنی که نیم فصل ناموفق را در استقلال پشت سر گذاشته بود و برای نیم فصل دوم شاگرد امیر قلعه‌نویی شد (مدعی هم بود که از بچگی عاشق استقلال بوده است) به طرف کمک داور بازی رفت و به او ناسزا گفت به همین دلیل داور بعد از بازی به او کارت قرمز نشان داد و قطعاً در گزارشی که به کمیته انضباطی فرستاده است به این نکته اشاره کرده که قاسمی‌نژاد چه حرف‌هایی به کمک داور بازی زده است، از طرفی هم خانزاده با حرکت دستش که سمت گلوی خود برده در چند نوبت به گروه داوری این‌طور نشان داده که سر ما را در بازی بریده‌‌اید که این رفتار دور از اخلاق خانزاده که نشانگر تهمت است در گزارش داوری آمد. 

 

هر چند که جنجال‌های این بازی فقط به مستطیل سبز ختم نشد و توئیت باشگاه گل‌گهر که به پنالتی صد میلیاردی اشاره کرده بود و مصاحبه چند بازیکن از جمله تیکدری که گفته بود: «کارشناسان از فضای مجازی می‌ترسند و چیزی که مشخص است، وجدان انسان است. 

حیدری آماده بود یکی به او بگوید پنالتی بگیرد که گرفت. ان‌شاءالله مبارک‌شان باشد و این کمک‌ها ادامه داشته باشد تا قهرمان شوند» هم خودش حواشی جدیدی را در فضای مجازی و حتی فضای حقیقی به وجود آورد که بازتاب آن می‌تواند دوباره عواقب بدی برای باشگاه گل‌گهر داشته باشد.

 

باشگاهی که به‌دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز هفت امتیاز از دست داد، حالا با همان بغض مقابل تیمی قرار گرفت که تصور می‌کرد عامل اصلی این ماجرا بود! اما قطعاً بعد از گزارش داور بازی که تمام ناسزاها و تهمت‌ها را ذکر کرده است گل‌گهری‌ها یک بار دیگر باید با حسن‌زاده روبه‌رو شوند و این بار رئیس کمیته انضباطی با استناد به گزارش داور بازی و اتهاماتی که باشگاه گل‌گهر زده است حکم‌های جدیدی صادر می‌کند که شاید بار دیگر گل‌گهری‌ها آچمز شوند.

 

 این‌طور به نظر می‌رسد بازیکنانی که در جریان و بعد از بازی به داور این دیدار ناسزا گفتند، تهمت زدند و مصاحبه‌ای جنجالی انجام دادند بازتاب کار خود را در حکم رئیس کمیته انضباطی خواهند دید و به احتمال زیاد محروم و جریمه خواهند شد.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------