آمار منفی و نگران کننده یحیی؛ 16 امتیاز تقدیم به مربیان آبی لیگ



یحیی گل‌محمدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

نصف لیگ را مربیان استقلالی گرفته‌اند و طبیعی است که یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس مدان با مربیان استقلالی رودررو شوند. اگر جواد نکونام و رسول خطیبی را هم استقلالی در نظر بگیریم همین حالا نزدیک به نیمی از لیگ برتر را مربیان استقلالی فرا گرفته‌اند و حساسیت‌های اینچنینی در برخی مسابقات به وجود می‌آید.

 

بعد از تساوی مقابل گل‌گهر قلعه‌نویی، پرسپولیس یحیی در حساس‌ترین مقطع فصل به صنعت نفت منصوریان باخت تا خیلی از پرسپولیسی‌ها یاد هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم بیفتند که علی‌منصور چطور در قامت سرمربی نفت تهران قهرمانی را از پرسپولیس و برانکو گرفت.

 

به این بهانه شاید بد نباشد که بررسی کنیم و ببینیم یحیی در این فصل با مربیان استقلالی لیگ برتر چه کرده است؟

 

فصل قبل می‌برد، این فصل نه

فصل قبل درست در همین مقاطع پایانی فصل یحیی مقابل مربیان استقلالی لیگ برتر قرار گرفت و نتایج خوبی رقم زد. او که یک بار مقابل فرهاد مجیدی برده و یک بار هم مساوی کرده بود، مقابل منصوریان در تراکتور برنده شد و امیر قلعه‌نویی را در گل‌گهر دبل کرد. یحیی در مقابل نکونام و فولاد هم یک برد و یک مساوی داشت اما به رسول خطیبی یک باخت داد. یحیی مقابل محمود فکری هم سربلند بود و یک برد مقابل نفت مسجدسلیمان او به دست آورد و در مجموع عملکرد جالبی مقابل مربیان آبی به نمایش گذاشت اما این فصل شرایط متفاوت شده است.

 

ناکامی مقابل مربیان استقلالی

یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس تا اینجای فصل 18 امتیاز از دست داده‌اند که غیر از یک بازی در سایر مسابقات رد پای مربیان آبی در آن دیده می‌شود. پرسپولیس و یحیی در 21 بازی امسال تا کنون 10 بار مقابل مربیان استقلالی قرار گرفته. گل‌محمدی برعکس فصل قبل موفق به شکست قلعه‌نویی نشد و دو امتیاز به او داد و 4 امتیازش از دست رفت. او در مقابل ر سول خطیبی هم باخت و سه امتیازش پرید اما برعکس فصل قبل فرصت انتقام داشت. یحیی در مصاف با فرهاد مجیدی فعلاً 2 امتیاز از دست داده و منتظر دربی برگشت نشسته است.

 

او موفق شد نکونام را در دور برگشت شکست دهد و فعلاً سه امتیاز از او گرفته هر چند سوپرجام را به این مربی باخت. بدترین اتفاق اما آنجاست که یحیی و تیمش مقابل دو مربی استقلالی و تیم‌های قعرنشین‌شان هم امتیاز از دست داده است. او در مقابل رضا عنایتی و هوادار دو امتیاز در زمین جا گذاشت و همین اتفاق در مشهد و مقابل پدیده و داود سیدعباسی تکرار شد.

 

علیرضا منصوریان هم دیگر مربی استقلالی بود که بعد از باخت در دور رفت، در بازی برگشت با صنعت نفت سه امتیاز از یحیی گرفت تا مجموع امتیازهایی که گل محمدی به مربیان آبی داده به 16 برسد.

 

4 مصاف دیگر مانده

پرسپولیس 9 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد و یحیی باید 4 بار دیگر مقابل مربیان استقلالی قرار بگیرد که دو تایش متوالی است. بعد از شکست از منصوریان حالا او باید با محمود فکری مچ بیندازد و بعد از آن نوبت فرهاد مجیدی و استقلال است. رضا عنایتی و داود سیدعباسی هم در هفته‌های آتی مقابل یحیی قرار خواهند گرفت که باید دید در نهایت آمار گل‌محمدی در مصاف با مربیان استقلالی به موازنه خواهد رسید یا شرایط بدتر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------