تحریم آبراموویچ توسط دولت انگلیس/ چلسی غیرقابل فروش شد



 آبراموویچ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ورزش سه نوشت؛دولت انگلیس باشگاه چلسی و دیگر دارایی‌های رومن آبراموویچ را توقیف کرد.

 

حمله نظامی روسیه به اوکراین تبعات بسیاری را برای شهروندان این کشور در سایر نقاط دنیا داشت، یکی از این افراد رومن آبراموویچ است.  

 

فشارها بر باشگاه چلسی و مالک روس آن به حدی بالا رفت که او تصمیم گرفت پس از نزدیک به 20 سال حضور در استمفوردبریج، اقدام به فروش این باشگاه کند. 

 

این در حالی است که بسیاری از نمایندگان مجلس انگلیس خواهان قرار گرفتن نام این تاجر روس در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت بریتانیا بودند. همین موضوع باعث شد که آبراموویچ تصمیم بگیرد پیش از این که نامش در این فهرست قرار بگیرد، تمامی دارایی‌هایی که در لندن دارد شامل چندین خانه و باشگاه چلسی را به فروش برساند. 

 

با این وجود همان اتفاقی که مرد روس به‌شدت از آن می‌ترسید حالا برایش رقم خورده است. بر این اساس دولت انگلیس، رومن آبراموویچ مالک چلسی را تحریم کرد و تمام دارایی‌های او از جمله باشگاه چلسی در انگلیس توقیف شد! مالک روس فعلا حق فروش چلسی را هم نخواهد داشت و فرآیند فروش این باشگاه متوقف شد.

 

همچنین گزارش نشریه تایمز انگلیس حاکی از آن است که باشگاه چلسی در ادامه فصل قادر به فروش بلیت بازی‌های خود نخواهد بود و مسئله تلخ‌تر برای آبی‌ها این‌که آنها نمی‌توانند فعلا بازیکن جدیدی به‌خدمت گرفته یا قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کنند.

 

واکنش چلسی به تحریم سنگین انگلیس علیه آبراموویچ

باشگاه باشگاه چلسی در خصوص اتفاقات اخیر و تحریم‌ها بیانیه‌ای صادر کرد: «‌به‌دلیل مالکیت 100 درصدی آبراموویچ، باشگاه چلسی مشمول همان تحریم‌های آقای آبراموویچ خواهد بود. با این حال، دولت بریتانیا مجوزی کلی صادر کرده است که به چلسی اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های خاصی را ادامه دهد.

 

ما امروز بازی‌های تیم‌های مردان و زنان خود را به‌ترتیب مقابل نوریچ و وستهم انجام خواهیم داد و قصد داریم با دولت بریتانیا در مورد مجوز مذاکره کنیم. 

 

این موضوع شامل مواردی هست که اجازه دهد باشگاه تا حد ممکن و مثل سابق به کار خود ادامه دهد. ما همچنان دستور دولت در مورد تاثیر این موارد بر بنیاد چلسی رو دنبال می‌کنیم چون این یک موضوع مهم در جامعه ماست.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------