پیوس: فاصلـه 6 امتیـازی؟ در 10 دقیقــــــه جبران می‌شود!



فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
روزهای داغ لیگ برتر از راه رسیده است، از یک طرف این رقابت‌ها، شاهد برگزاری هفته‌های پایانی و حساس این دوره از رقابت‌ها است و از طرف دیگر برگزاری دربی پایتخت در هفته بیست و سوم حسابی این روزهای فوتبال را داغ کرده است.

فرشاد پیوس به طور حتم یکی از کسانی است که می‌تواند حرف‌های زیادی درباره دربی پایتخت داشته باشد. این پیشکسوت فوتبال کشورمان و پرسپولیس این روزها حسابی به حمایت از تیم محبوبش مشغول است و البته گاهی هم برای اصلاح ایرادات پرسپولیس را مطرح می‌کند. صحبت‌های او را درباره شرایط پرسپولیس، جدول رده‌بندی، دربی و... با هم می‌خوانیم.

 

فاصله‌ای که پرسپولیس از صدر جدول داشت، در این هفته هم حفظ شد، شرایط را برای سرخ‌پوشان چطور می‌بینید؟

 فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی صد درصد نیست، به نظرم فاصله پرسپولیس از صدر هم زیاد نیست و جبران این فاصله برای پرسپولیس هم سخت نیست.

 

اما این فاصله شش امتیازی طی دو سه هفته اخیر حفظ شده و انگار کم کردن این فاصله فعلاً امکانپذیر نیست.

 

 برای پرسپولیس و سرخ‌پوشان کار نشد، ندارد. همان‌طور که در 10 دقیقه سه گل زدیم، این فاصله را هم در ده دقیقه از بین می‌بریم.

 

انگار خیلی به پرسپولیس امیدوار هستید؟

 همین‌طور است، کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و در تلاش هستند تا بهترین نتایج را کسب کنند، وقتی همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی را می‌بینم امیدوارتر می‌شود و امیدوارم که هواداران هم مثل همیشه پرسپولیس را حمایت کنند تا بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

 

پنجشنبه روز حساس لیگ برتر است و دربی برگزار می‌شود، این بازی را چطور می‌بینید؟

 دربی همیشه بازی سختی بوده و هست. از حساسیت خاصی برخوردار است و صرفاً بحث سه امتیاز نیست که البته در این دربی، واقعاً 3 امتیاز هم بسیار مهم است. در کل بازی سرنوشت‌سازی است و امیدوارم بازی تماشاگرپسندی هم باشد. 

 

استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و دیگر تیم‌ها امیدی به رسیدن به جام ندارند، این موضوع هم به حساسیت دربی افزوده است. برنده این بازی که فکر می‌کنم پرسپولیس باشد، می‌تواند راه زیادی از قهرمانی را طی کند.

 

همه چیز دست به دست هم داده که دربی این دوره از رقابت‌ها، حسابی داغ شود. حضور تماشاگران هم یکی از این دلایل است؟

 اصلاً لذت فوتبال به هوادارانش است، حضور هواداران است که به بازیکنان انگیزه چند برابری می‌دهد، امیدوارم حضور هواداران پرسپولیس مثل همیشه برای این تیم خوش‌یمن باشد و سرخ‌پوشان با کسب سه امتیاز از زمین خارج شوند.

 

شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید، به هر حال این روزها، اکثر تیم‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند؟

 با بردی که پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان کسب کرد نشان داد که با برنامه کار می‌کند و می‌تواند از ظرفیت‌هایش برای پیروزی مقابل حریفان استفاده کند. دقت کنید که پیروزی مقابل نفت در شرایطی رقم خورد که کسب سه امتیاز برای نفت مسجد سلیمان از نان شب واجب‌تر بود و از طرف دیگر غیر از دو گلی که پرسپولیس زد، موقعیت‌های بسیار خوبی هم مهیا شد و این نشان‌دهنده بازی خوب پرسپولیس بود.

 

در یک کلام پرسپولیس را برنده دربی می‌دانید یا استقلال؟

 پرسپولیس با استرس کمتری در بازی حاضر خواهد شد و با شرایط بسیار خوبی که دارد این ظرفیت و توانایی را دارد که در شهرآورد به برتری برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------