صیادمنش: استقلال می‌تواند با بازی تهاجمی دربی را ببرد



 صیادمنش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی تیم هال سیتی بعد از درخشش در تیم فنرباغچه به انگلیس رفت تا در این تیم باز هم خودش را ثابت کند.  به بهانه دربی پایتخت گفت‌و‌گویی با ستاره ایرانی تیم هال سیتی داشتیم. او سابقه بازی در تیم آبی‌پوش پایتخت را در کارنامه دارد.

 

سابقه بازی در دربی را داری؟ 

 من فقط یک بار در دربی بازی کردم که آن هم با نتیجه صفر - صفر مساوی تمام شد و دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.

 

در رابطه با دربی روز پنجشنبه چه نظری داری؟

 به هر حال دربی یک بازی خاص است و توجه همه مردم ایران را به خود معطوف می‌کند. حتی ایرانیان زیادی در خارج از کشور هم به شکل ویژه‌ای این بازی را دنبال می‌کنند.

 

معمولا وقتی بازی دو تیم حساس می‌شود، تماشایی از کار در نمی‌آید. به نظرت این بازی چه شرایطی خواهد داشت؟ 

 بالاخره دربی همیشه حساس است و ارزش خاصی دارد.  به قول معروف، دربی یک دیدار خارج از جدول است که  شرایط دو تیم فقط در آن روز تعیین کننده است و اینکه کدام تیم در چه جایگاهی قرار دارد در دربی خیلی دخیل نیست.

 

شانس برد چه تیمی را بیشتر می‌دانی؟

 استقلال و پرسپولیس بهترین تیم‌های ایران هستند و جایگاه خاصی نزد مردم دارند و از هواداران زیادی در داخل و خارج از کشور برخوردارند. به همین دلیل امیدوارم بازی خوبی را از جانب دو تیم شاهد باشیم و به نوعی مردم از تماشای یک بازی جذاب لذت ببرند. در این بین مسلماً هر تیمی که برنامه تاکتیکی داشته باشد و از فرصت‌‎هایش بهترین استفاده را ببرد، برنده دربی می‌شود.  البته طبعاً من استقلالی‌ام و دوست دارم استقلال همراه با ارائه یک بازی خوب و هجومی برنده بازی باشد و با برد در دربی یک گام مهم و محکم  به سمت قهرمانی بردارد.

 

 به عنوان یک استقلالی، نمی‌خواهی برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانی؟ 

 نه من اصلاً اهل کری نیستم چون در تیم پرسپولیس هم دوستان زیادی دارم معتقدم تیم برنده را فقط بازی خوب مشخص می‌کند و کری خواندن هیچ تأثیری در بازی یک تیم و برنده یا بازنده شدن ندارد.

 

استقلال در پایان لیگ بیست و یکم قهرمان می‌شود؟

 استقلال تیم خوبی است و نتایج خوبی کسب کرده، به همین دلیل من خیلی امیدوارم که استقلال امسال قهرمان لیگ شود چه بسا که حاشیه امنیت خوبی به لحاظ امتیازی هم برای خودش درست کرده که با برنده شدن در دربی می‌تواند این حاشیه را حداکثری کرده و به قهرمانی خیلی امیدوار شود.

 

ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------