امری: بازی آنگونه که دوست داشتیم شد



 امری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی اسپانیایی ویارئال از پیروزی برابر یوونتوس خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، ویارئال پیروزی دور از انتظار را برابر یوونتوس تجربه کرد.

 

شاگردان اونای امری که در بازی رفت به تساوی یک بر یک در اسپانیا دست پیدا کرده بودند دربازی برگشت یووه را در خانه با سه گل شکست دادند تا مقتدرانه راهی دور بعد شوند.

 

اونای امری بعد از بازی گفت: می خواهم این پیروزی را به مانوئل لانیزا نائب رئیس باشگاه از سرطان بهبود یافت هدیه کنم. من امروز صبح با او صحبت کردم و خوشحالم که باعث خوشحالی او خواهیم شد.

 

او ادامه داد: بازی لحظات متفاوتی را تجربه کرد. می دانستیم که برای پیروزی در این بازی نیاز به درخشش سنگربان خود و استفاده از تک موقعیت هایمان داریم. خوشبختانه هر دو ماموریت به خوبی انجام شد.انتظار این بازی سخت را داشتیم.

 

امری درباره درخشش جرارد مورنو گفت: او در فصل جاری لحظات سختی را به خاطر آسیب دیدگی تجربه کرد. می دانستم که در این بازی می تواند کمک زیادی به ما کند. خوشبختانه او توانست گل نخست را به ثمر رساند و در رقم خوردن این پیروزی نقش داشته باشد.

 

سرمربی ویارئال در پایان درباره حضور سه تیم اسپانیایی در یک چهارم نهایی گفت: این باعث افتخار برای فوتبال اسپانیا است. می خواهیم که از جایگاه خود دفاع کنیم. امیدوارم که این طلسم را بشکنم و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------