بازهم مماشات کمیته انضباطی با یحیی؛ احتمال یک جلسه محرومیت قطعی+یک جلسه محرومیت تعلیقی!



 ورزشگاه آزادی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

همه آنهایی که روز 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی حضور داشتند یا پای تلویزیون دربی آخر سال را با هیجان تماشا می‌کردند از رفتار یحیی گل محمدی و آنچه انجام داد بشدت تعجب کرده و مات و مبهوت مانده بودند.

 

البته اتفاقی که باعث این عصبانیت وحشتناک سرمربی پرسپولیس شد چیزی نبود که بتوان براحتی از آن گذشت و شاید اگر سیدجلال حسینی بموقع وارد میدان می‌شد و داور دستور تعویض می‌داد پرسپولیس گل نمی‌خورد و الان با شکست استقلال به سه قدمی این تیم رسیده بود اما به هر حال هیچ کس از گل محمدی توقع نداشت چنین حرکات عجیبی انجام دهد.

 

آنهایی که در ورزشگاه آزادی بودند می‌گویند گل‌محمدی به قدری عصبانی و آتشی بود که هیچ کس را سر راهش نمی‌دید و بعد از رفتن به طرف داور، به مرادی ناظر بازی هم رحم نکرد و حتی رامین رضاییان و مهدی مهدی‌پور که آمده بودند جلوی او را بگیرند را پس زد و به آنها چیزی گفت که آنها را پس بزند.

 

بعد از این اتفاق هواداران استقلال در فضای مجازی خواستار برخورد کمیته انضباطی با یحیی گل‌محمدی و محرومیت سنگین او شدند. بعد از آن باشگاه استقلال در روزهای نخست سال جدید خواستار برخورد کمیته انضباطی فدراسیون با یحیی شد که جواب تند و تیزی از سوی باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و اولین جنگ بیانیه‌ها در قرن جدید را رقم زد.

 

دیروز قرار بود یحیی به کمیته انضباطی برود و درباره آنچه در جریان دربی 26 اسفند پیش آمد توضیح دهد. البته باشگاه پرسپولیس رفتار هوشمندانه‌ای داشت و از سرمربی تیمش خواست قبل از این جلسه با یک مصاحبه و عذرخواهی ماجرا را تلطیف کند.

 

گل‌محمدی عصر روز یکشنبه 14 فروردین مصاحبه کوتاهی انجام داد و ضمن اینکه از موضعش در قبال اشتباهات داور کوتاه نیامد و گفت همه حرف‌هایش را درباره اشتباهات سیدعلی خواهد زد به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد تا شرایط را برای سبک‌تر شدن رأی محکومیتش کم کند.

 

با این مصاحبه و عذرخواهی هوشمندانه حالا پیش‌بینی‌هایی درباره رأی محرومیت سرمربی پرسپولیس به گوش می‌رسد و بعید نیست نهایتاً این مربی یک جلسه محروم شود و یک جلسه محرومیت تعلیقی هم برایش در نظر بگیرند. البته هر رأیی که درباره سرمربی پرسپولیس صادر شود مورد اعتراض هواداران این تیم قرار خواهد گرفت. پرسپولیسی‌ها می‌گویند چطور وقتی فرهاد مجیدی در بازی با گل‌گهر وسط زمین دوید و با بازیکن حریف درگیر شد یا در بازی‌های دیگر با داور دعوا کرد اصلاً به کمیته انضباطی دعوت نشد و محرومیتی برایش در نظر نگرفتند؟

 

پرسپولیسی‌ها از جمله پیشکسوتان باشگاه هم خواستار عدالت در برخورد با مربیان لیگ برتری هستند و می‌گویند اگر قرار به محرومیت یحیی باشد باید فرهاد مجیدی را هم محروم کنند که البته سرمربی استقلال ظاهراً از محرومیت جسته و با این حساب کمیته انضباطی نمی‌تواند علیه یحیی گل‌محمدی حکم سنگینی بدهد.

 

 ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------