آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش آنچلوتی به درخشش بنزما | توخل: کار برای صعود بسیار سخت شد



  آنچلوتی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر چلسی دانست و به ستایش از کریم بنزما پرداخت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، رئال مادرید در دیدار رفت برابر چلسی که در استمفوردبریچ برگزار شد توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

 

آنچلوتی بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوب و حساب شده ای را به نمایش گذاشتیم. با شجاعت و شخصیت لازم بازی کردیم. این بهترین نمایش چلسی نبودو قطعا در بازی برگشت متفاوت ظاهر خواهند شد. ما به حریف احترام می گذاریم و هنوز تکلیف صعود مشخص نیست.

 

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: در این بازی بسیار خوب با وضعیت و شرایط موجود سازگار شدیم. ارتباط خوبی بین همه نقاط برقرار بود. به خوبی توپ را به گردش درآوردیم. بنزما و وینیسیوس شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و باز هم هماهنگی بالایی خود را به تصویر کشیدند. والورده هم خوب ظاهر شد و توانست آزپلیکوتا را مهارکند.

 

آنچلوتی در ستایش از بنزما که هر سه گل رئال را به ثمر رساند، گفت: بنزما بار دیگر به رئال کمک کرد تا پیروز شود.او همواره در روند بازی نقش دارد. او یک کالای گرانبهای قدیمی برای ما است.

 

اعتراف توخل: با این شکست کار برای صعود بسیار سخت شد

سرمربی آلمانی چلسی بعد از شکست سه بر یک برابر رئال مادرید اعتراف کرد که کار تیمش برای صعود به دور بعد سخت شده است.

 

  آنچلوتی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، چلسی در دیدار رفت برابر رئال مادرید که در استمفوردبریج برگزار شد با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا کار آنها برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

 

توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: با این شکست کار ما برای صعود بسیار سخت شد. چند تیم در جهان هستند که بتوانند چنین نتیجه ای را در بازی برگشت برابر رئال آن هم در مادرید جبران کنند؟ زدن سه گل در مادرید؟ نمی تواند واقع گرایانه باشد با این حال نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

 

سرمربی آلمانی چلسی ادامه داد: شکست تلخ و مفتضحانه ای را متحمل شدیم. نمایش ما در نیمه نخست از بدترین عملکردهای ما در استمفوردبریج بوده است. هم از نظر فردی و هم گروهی بسیار بد بودیم. درنیمه نخست از سطح انتظارات بسیار دور بودیم. نباید با این نمایش به چیزی معترض باشیم. ما مستحق شکست بودیم. اکنون زمان فکر کردن به بازی برگشت نیست و باید به بازی برابر ساوتهمپتون فکر کرد.

 

توخل در پایان گفت: بعد از تعطیلات هنوز نتوانسته ایم که به تیم آماده قبل برگردیم . اگر برابر ساوتهمپتون هم چنین نمایشی داشته باشیم بازهم شکست می خوریم. با این نمایش در بازی برگشت هم شکست سنگینی را تجربه می کنیم. باید هر چه سریعتر خود را از این شرایط خارج کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------