آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

معمای رابطــه فرهـــاد و وریـــا



 فرهـــاد و وریـــا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

برخلاف انتظارات، استقلال در هفته بیست و چهارم نتوانست حریفش را شکست دهد و در حالی که از امتیاز میزبانی با حضور تماشاگران خود بهره می‌برد، با تساوی مقابل پیکان به کارش خاتمه داد. در این بازی، رافائل داسیلوا در دقیقه 40 از بازی اخراج شد تا استقلال در شرایط سختی قرار بگیرد و برای رسیدن به گل پیروزی متحمل زحمات فراوان شود.

 

هر چند که استقلال در این بازی بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه‌اش هم پیش رفت و یکی، دو بار حسینی به طور جدی مانع از فروپاشی دروازه شد و یک بار هم توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما به هر حال خیلی‌ها انتظار داشتند وریا غفوری در دقایق پایانی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته شود تا شاید موقعیت‌های بیشتری نصیب استقلال شود. فرهاد مجیدی اما با وجود در تنگنا قرار گرفتن تیمش اما از وریا غفوری بهره نگرفت و ترجیح داد از بازیکنانی همچون خاقانی، صادقی و حتی مطهری استفاده کند. در واقع مجیدی با این تصمیم قصد داشت جایگاه مطمئنی برای صالح حردانی بسازد.

 

بازیکنی که در پست هافبک-مدافع راست برای استقلال ایفای نقش می‌کند. به هر حال این تصمیم منجر به نیمکت نشینی وریا غفوری در این بازی شد و آقای کاپیتان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. وریا که قبل از سال 1400 به دلیل کوبیدن کاور تمرینی خود موقتاً کنار گذاشته شده بود، بعد از بازی با پیکان نیز تصمیم بحث برانگیزی اتخاذ کرد و بدون اینکه با اتوبوس تیم از ورزشگاه خارج شود، به طور شخصی صحنه بازی را ترک کرد تا سؤال‌های متعددی درباره چرایی این تصمیم، ذهن هواداران باشگاه استقلال را در بر بگیرد. چنانچه رفتار وریا ناشی از اعتراض به بازی نکردن در ترکیب استقلال باشد، احتمالاً هواداران این باشگاه هم حق را به سرمربی خود خواهند داد اما اگر مسائل دیگری درمیان باشد، نظر دادن قطعی درباره این ماجرا بسیار سخت خواهد بود.

 

 ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------