زمان بازی معوقه رقبای احتمالی ایران مشخص شد



 جام جهانی قطر ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
زمان بازی معوقه مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف اروپایی برای راهیابی به جام جهانی قطر مشخص شد.

  به گزارش  تسنیم، نشریه «دیلی‌ رکود» اسکاتلند به نقل از رسانه‌های اوکراینی خبر داد؛ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به اتحادیه فوتبال اوکراین دو تاریخ پیشنهادی برای برگزاری بازی‌‌ معوقه‌اش با اسکاتلند در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ارائه داده است. بر این اساس اوکراین این گزینه را دارد که یا در تاریخ ۳۱ مِی (۱۰ خرداد) یا اول ژوئن (۱۱ خرداد) در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو به مصاف اسکاتلند برود.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسکاتلند و اوکراین در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۱) در ورزشگاه همپدن پارک برگزار شود اما اتحادیه فوتبال اوکراین در پی حمله نظامی روسیه به این کشور از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواسته بود تا زمان بازی تیم ملی اوکراین با اسکاتلند به تاریخی دیگر موکول شود که این اتفاق هم در نهایت افتاد.

 

تاریخ برگزاری بازی فینال پلی‌آف اروپایی اما هنوز مشخص نیست، جایی که برنده دیدار اسکاتلند - اوکراین باید در کاردیف به مصاف ولز برود.

 

برنده پلی‌آف اروپایی که یکی از سه تیم اسکاتلند، اوکراین، ولز خواهد بود، مسافر قطر خواهد شد و در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، ایران و آمریکا همگروه خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------