آنچلوتی: جادوی برنابئو بار دیگر به داد ما رسید/ناگلزمن: یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم



 لیگ قهرمانان اروپا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش برابر چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی و خوشحال است.

 

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید با وجود شکست سه بر دو برابر چلسی در برنابئو توانست راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: نبود میلیتائو باعث شد تا در این دیدار اذیت شویم. برخلاف جریان بازی دو گل دریافت کردیم و این باعث شد تا کار ما بسیار سخت شود. چلسی ما را در این بازی اذیت کرد با این حال جادوی برنابئو یک بار دیگر به ما کمک کرد. هر بار که سختی زیاد شود خوشحالی هم فرا می‌رسد و در این دیدار چنین اتفاقی برای ما رخ داد.

 

او ادامه داد: بازیکنان در این بازی خسته بودند. تغییراتی که در ترکیب تیم انجام دادیم به ما کمک کرد و باعث شد تا بازی را تغییر دهیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم. چلسی به خوبی ما را تحت فشار قرار داد. آنها به خوبی آماده این بازی شده بودند و نمایش بسیار خوبی داشتند با این حال این ما بودیم که در نهایت راهی دور بعد شدیم و باید خوشحال باشیم. می خواهم به ویارئال هم تبریک بگویم. اکنون اسپانیا دو نماینده در نیمه نهایی دارد و احتمال فردا سه نماینده داشته باشیم.

 

آنچلوتی درباره کاماوینگا گفت: او می تواند در ترکیب اصلی هم به میدان برود. این بازیکن هر بار که وارد میدان شده است به ما کمک کرده است. بازیکنانی مانند کاماوینگا، والورده و رودیگر می‌توانند کمک زیادی به رئال کنند و هر بار که به میدان رفته اند از نظر بدنی شرایط تیم را تغییر داده اند.

 

ناگلزمن: یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم

سرمربی بایرن مونیخ باوجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از نمایش تیمش راضی است.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ حذف ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت. بایرن در دیدار برگشت برابر ویارئال با تساوی یک بر یک متوقف شد تا باتوجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار برود.

 

 لیگ قهرمانان اروپا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه‌ای که ویارئال در دیدار رفت کسب کرد کلید صعود آنها به دور بعد بود. ما در دیدار رفت اصلا نمایش خوبی نداشتیم و تقریبا در همه دوئل‌ها بازنده بودیم اما در دیدار برگشت بسیار خوب ظاهر شدیم.

 

سرمربی بایرن ادامه داد: می‌توانم بگویم که یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما تعلل جمال موسیالا این فرصت را از ما گرفت. توماس مولر هم می‌توانست در این بازی گلزنی کند. ویارئال در بازی دفاعی تبحر دارد. آنها به خوبی و صورت سیستامتیک دفاع کردند. ما نمایش خوبی داشتیم اما در ضد حملات خوب نبودیم.

 

ناگلزمن در پایان گفت: ضد حملات ویارئال بسیار خطرناک بودند و در نهایت با این تاکتیک به ما گل زدند. بازی کردن برابر چنین تیم های و خلق موقعیت بسیار سخت است. ما از دور رقابت ها حذف شدیم و طبیعی است که ناراحت باشیم با این حال از نمایش تیم در بازی برگشت راضی هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------