هشدار هواداران استقلال به مجیدی/ قهرمانی لیگ را از دست ندهی!



 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هواداران استقلال انتظار داشتند تیم‌شان در این فصل دو جام صاحب شود و علاوه بر لیگ برتر که مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شوند در جام حذفی نیز به جام برسند اما شکست مقابل نساجی این آرزو را به باد داد تا فرهاد مجیدی نیز اولین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر نباشد که هر دو جام را به دست می‌آورد. 

 حالا فقط جام لیگ برتر پیش روی استقلال است و اگر فرهاد مجیدی موفق شود همین فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند در نهایت صدرنشینی لیگ برتر را صاحب خواهد شد و دوباره جایگاه خود را که به واسطه شکست مقابل نساجی سست شده سفت و محکم خواهد کرد.

 

 بعد از باخت به نساجی غالب هواداران استقلال به انتقاد از سرمربی استقلال پرداختند و او را به‌دلیل اتخاذ برخی تصمیم‌ها به نقد کشیدند. عمده سؤال‌ها از سرمربی استقلال چرایی انتخاب ترکیبی بود که تغییرات بسیاری داشت.

 

البته فرهاد مجیدی بعد از شکست مقابل نساجی در اقدامی پیش‌دستانه صراحتاً اعلام کرد که مسئولیت این باخت با او است تا به نوعی آتش خشم هواداران فروکش کند و قدری فضا آرام شود؛ هرچند که اظهارات سرمربی استقلال چندان اثربخش نبود و فضای مجازی ساعت‌ها درگیر انتقادهای فنی و غیرفنی از سرمربی استقلال شد.

 

 مجیدی اگر فضای مجازی را رصد کرده باشد که قطعاً مشاوران او اخبار را مو به مو در اختیارش قرار خواهند داد، به این نتیجه خواهد رسید که اکنون در جایگاه متزلزلی قرار گرفته و وضعیت نامناسبی را تجربه می‌کند. تیم او در صدر جدول قرار دارد اما نمایش فنی استقلال به گونه‌ای است که نگرانی هواداران این باشگاه را بابت تکرار همان سناریویی که در جام حذفی رخ داد، به نقطه اوج رسانده‌ است. هوادارانی که بیم آن دارند فاصله 6 امتیازی با صدر جدول از بین برود و استقلال در نهایت جام لیگ را هم به دیگر رقبا بدهد.

 

این نگرانی به واسطه شکل و شمایل فوتبالی که استقلال در هفته‌های اخیر ارائه داده برخاسته از احساس و بی‌منطقی نیست. خیلی‌ها بر این باورند که پرسپولیس به‌عنوان جدی‌ترین رقیب در بدترین دوران فنی خود به سر می‌برد اما تیم مجیدی مقابل همین تیم که به اصطلاح تبدیل به ضعیف‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر شده تا دقیقه 81 دربی 98 یک بر صفر عقب بود. استقلال مقابل پیکان نیز سیر نزولی خود را ادامه داد و حالا به نقطه‌ای رسیده که جام حذفی را هم از کف رفته می‌بیند و به نوعی اولین باخت خود را نیز تجربه کرده است.

 

بی‌هیچ تعارفی باید هشدارها را جدی گرفت و انتقادهایی که بعد از شکست مقابل نساجی روانه باشگاه استقلال شد را مهم شمرد.

 

ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------