آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

باشگاه استقلال: مدارک برای ارسال به AFC تکمیل شد



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

حذف ناباورانه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سبب شد آبی‌ها بعد از سال‌ها حضور در این عرصه از بازی مقابل رقبای آسیایی بازبمانند و نتوانند شانس خود را برای قهرمانی دوباره آزمایش کنند.

 

 گرچه استقلال سال‌های طولانی است جامی در آسیا به دست نیاورده اما همچنان یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود و حتی سال‌ها قبل با مربیگری امیر قلعه‌نویی تا آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت که در نهایت با شکست مقابل اف‌سی‌سئول از این مهم بازماند.

 

 برای استقلال نبودن در این میدان بزرگ به منزله یک شکست می‌ماند و حتی اگر سالیان طولانی ناکامی در این میدان را تجربه کند اما به لحاظ شخصیتی اهمیت دارد که همواره آبی‌ها در این رقابت حضور فعال داشته باشند. بعد از حذف از لیگ قهرمانان فصل جاری این سؤال به وجود آمده که آیا سران باشگاه استقلال می‌توانند زمینه بازگشت به این میدان را با تکمیل مدارک فراهم کنند؟ 

 

پاسخ این سؤال مثبت است. مسئولان باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند و مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه استقلال تکمیل و جمع‌آوری شده است. حتی اقداماتی در راستای حرفه‌ای‌سازی تیم‌های پایه انجام شده تا ایراداتی که به این بخش گرفته شده نیز برطرف شود. در ماجرای حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فقط موارد مربوط به بدهی‌ها یا خصوصی‌سازی دخیل نبوده و برای مثال ایراداتی به شکل قرارداد با تیم‌های پایه نیز گرفته شده است که باشگاه استقلال در این خصوص نیز اقداماتی انجام داده تا در بخش تأیید مدارک تیم‌های پایه با چالش تازه مواجه نشود.

 

مسئولان باشگاه استقلال با تأیید این خبر به ایران ورزشی اعلام کردند که باشگاه استقلال تمام آنچه کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته را تأمین خواهد کرد و باقی ماجرا با دیگر نهادهای مرتبط است تا در این خصوص بسرعت اقدام کنند. این امیدواری میان مسئولان باشگاه استقلال قوت گرفته که فصل آینده دوباره در چرخه لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند و بتوانند از فرصت‌های مالی و فنی این بازی‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی باشگاه بهره‌های لازم را ببرند. بدون شک اگر استقلال قهرمان لیگ شود و نتواند به لیگ قهرمانان آسیا برود، از جنبه‌های روانی آسیب‌های بسیاری به مجموعه این باشگاه وارد خواهد شد.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------