اولین برنامه مهم سرمربی قرمزها؛ تغییر کاپیتان!



تاریخ فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد فصل بعد دیگر کاپیتان این تیم نخواهد بود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ هری مگوایر هنگام انتقال به اولدترافورد لقب گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال را از آن خود کرد، اما او در این مدت نمایش اسف باری داشته و بارها مورد شدیدترین انتقادات قرار گرفته است. تصمیم اوله گونار سولسشر مبنی بر اعطای بازوبند کاپیتانی به هری مگوایر اثربخش نبود و یونایتد بارها با اشتباهات این بازیکن در یک سال اخیر امتیاز از دست داده است. اما اریک تن هاگ، سرمربی فصل بعد یونایتد برنامه متفاوتی برای بازسازی روند آمادگی هری مگوایر در ذهن دارد.

 

نشریه میرر مدعی شد با ورود اریک تن هاگ به رختکن، بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از این مدافع ۸۰ میلیون پوندی سلب و به بازیکن دیگری واگذار خواهد شد. در واقع، این یکی از اولین تصمیمات اریک تن هاگ پس از انتصابش به عنوان سرمربی جدید یونایتد است و او در این رابطه به جمع بندی نهایی رسیده است. یونایتد در این فصل تا اینجا ۴۸ گل در لیگ برتر دریافت کرده که با آمار فصل گذشته این تیم برابری می کند و آنها در خطر ثبت رکورد بدترین عملکرد از حیث گل خورده در چند دهه اخیر قرار دارند.

 

البته کادر فنی منچستریونایتد در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فروش هری مگوایر ندارد و او در رختکن این تیم باقی خواهد ماند. با این حال اریک تن هاگ قصد دارد بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن بگیرد تا هری مگوایر بدون احساس فشار مضاعف، برای بازگشت به روزهای اوج خود تلاش کند. در ماه های اخیر انتخاب هری مگوایر به عنوان کاپیتان یونایتد با انتقادات شدید روبرو شده و بسیاری از جمله گری نویل و روی کین او را لایق این بازوبند نمی دانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------