آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

همسرم را بیشتر از پرسپولیس دوست دارم



اخبار,اخبار ورزشی, نیلسون


 اخبار ورزشی - نیلسون؛
همسرم را بیشتر از پرسپولیس دوست دارم

دروازه بان فصل پیش پرسپولیس گفت: «حاضرم با سوشا و هر 2 دروازه‌بان دیگر رقابت کنم و مطمئن هستم که از این رقابت سربلند خارج می‌شوم.»

 این روزها کلی شایعه پشت سر نیلسون است از جمله این‌که بیماری همسرش را بهانه کرده تا به اردوی اردبیل نرود یا این‌که چون می‌داند سوشا مکانی گلر اول می‌شود نمی‌خواهد بیاید. با نیلسون مصاحبه کوتاهی انجام داده‌ایم که می‌خوانید:

* کی به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شوی؟
- هر وقت شرایط همسرم بهتر شود. من خیلی پرسپولیس را دوست دارم ولی همسرم را بیشتر. اگر او بیمار باشد ذهن من هم درگیر می‌شود و نمی‌توانم در درون دروازه پرسپولیس خوب کار کنم. البته خدا را شکر همسرم بهتر است.

* پس این‌که می‌گویند به خاطر مشکل مالی با پرسپولیس نمی‌آیی یا چون سوشا آمده تو ناراحتی را قبول نداری؟
- اصلا قبول ندارم چون این مسائل شایعاتی است که نمی‌دانم چه کسانی آن‌ها را می‌سازند. من نه از رقابت با کسی می‌ترسم و نه با باشگاه و دایی مشکل خاصی دارم. مگر همین علیرضا حقیقی که سنگربان اصلی تیم ملی شماست در پرسپولیس رقیب من نبود؟ ما با هم رقابت کردیم و در نهایت سرمربی تصمیم گرفت که چه کسی بازی کند. الان هم من حاضرم با سوشا و هر 2 دروازه‌بان دیگر رقابت کنم و مطمئن هستم که از این رقابت سربلند خارج می‌شوم.

* قرار شد مبلغ قراردادت بیشتر شود؟
- ببینید ابتدا باید شرایط همسرم مشخص شود تا من با خیال راحت به ایران برگردم. بعد هم دوباره با آقای رحیمی صحبت می‌کنم ولی من پرسپولیس را دوست دارم و مشکل مالی هم با باشگاه نخواهم داشت.

* بازی‌های تیم ملی ایران را در جام‌جهانی دیدی؟
- من بازی با آرژانتین را دیدم که تیم شما خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست یک مساوی ارزشمند بگیرد.

 * فکر می‌کنی پرسپولیس در آسیا موفق شود؟
- خب ما سال گذشته در آسیا نبودیم و امسال خیلی انگیزه خواهیم داشت. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم و همه هدفمان همین است ولی قهرمانی در آسیا خیلی سخت‌تر است. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس مشکلات مالی سال گذشته را نداشته باشد در هر 3 جام نتایج خوبی می‌گیرد و هوادارانش را راضی می‌کند.

 اخبار ورزشی - روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------