آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

نظر بازیکنان بوسنی درباره ایران/ بوسنی تیمی معروف به نیلوفرهای طلایی



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان بوسنی


 اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
بازیکنان بوسنی: ایران سازمان‌یافته و منسجم بازی می‌کند

بازیکنان بوسنی پیش از رویارویی با تیم ملی کشورمان این تیم را سازمان‌یافته و منسجم ارزیابی کرده‌اند.

به گزارش  فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین امروز و از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

ایران در حال حاضر با یک امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفته و امیدوار است با پیروزی بر بوسنی راهی مرحله بعد شود.از سوی دیگر بوسنی با پذیرش دو شکست از دو دیدار گذشته بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و امیدی به صعود ندارد.

هریس مدونیانین در مورد پیکار تیمش مقابل ایران گفت: فوتبال همین است. رو به جلو حرکت می‌کنیم و امیدوار هستیم سه امتیاز کامل را مقابل ایران کسب کنیم. اگر بتوانیم با پیروزی کارمان را در جام جهانی به پایان برسانیم، می‌توانیم در بازگشت به بوسنی سرهایمان را بالا بگیریم.

وداد ایبیشویچ نیز با نگاهی مثبت به رویارویی با ایران می‌نگرد. وی در این خصوص گفت: ایران منسجم و سازمان‌یافته بازی می‌کند. به علاوه رویارویی با ما برای آنها اهمیت بالایی دارد. برایمان مهم است که گل نخوریم و بتوانیم دروازه آنها را باز کنیم.
 
                                            .....................................


 رقبای ایران را بهتر بشناسیم

بوسنی و هرزگوین؛ تیمی معروف به نیلوفرهای طلایی

بوسنی و هرزگوین از رقبای ایران در گروه ششم جام جهانی 2014، کشوری است در جنوب شرقی اروپا، پایتخت آن سارایوو و جمعیت این کشور حدود چهار میلیون نفر است.

به گزارش ایرنا، بوسنی و هرزگوین با مساحت 51 هزار و 197 کیلومتر مربع از کشورهای حوزه بالکان است که از شمال و غرب با کرواسی، از شرق با صربستان و از جنوب با مونته نگرو و دریای آدریاتیک همسایه است.

شهر تاریخی سارایوو، پایتخت بوسنی، از شهرهای جذاب و توریستی منطقه به حساب می آید.

نام بوسنی از نام رود بوسنا که از میان این کشور می گذرد و 271 کیلومتر طول دارد گرفته شده ، ولی هرزگوین که بخش جنوبی این کشور را تشکیل می دهد، ریشه در نام یکی از پادشاهان سابق این جمهوری دارد.

بوسنی و هرزگوین بیشتر کوهستانی است که منابع طبیعی سرشاری نظیر دریاچه ها، رودخانه ها، چشمه های پرآب و آب های معدنی متعدد دارد.
  اخبار ورزشی - فارس , ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------