نگاه رسانه های خارجی به آخرین دیدار کشورمان در جام جهانی برزیل



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی - نگاه رسانه های خارجی به آخرین دیدار کشورمان در جام جهانی برزیل
رسانه های خارجی: ایران قادر به صعود از گروه خود است/ بوسنی حداقل امتیاز را می خواهد

تیم ملی ایران تاکنون یک استراتژی کاملا دفاعی را به مرحله اجرا درآورده است اما این استراتژی را باید برای بازی با بوسنی تغییر دهد تا از فرصت های به دست آمده بتواند نهایت استفاده را ببرد. این دو تیم پنج بار در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که یک بازی به تساوی کشیده شد و در چهار مسابقه نیز ایران به پیروزی دست یافت.

دیدار روز چهارشنبه دو تیم فوتبال ایران و بوسنی هرزگوین در چارچوب رقابت های جام جهانی برزیل، بازتاب های مختلفی در رسانه های خارجی داشته و این رسانه ها از این دیدار به عنوان دیداری سرنوشت ساز برای تیم ملی کشورمان یاد کردند که می تواند پلی برای صعود از گروه F جام جهانی باشد.

به گزارش پیام نو، در همین زمینه سایت اینترنشنال بیزینس تایمز نوشت: چهل و چهارمین بازی جام جهانی در سال ۲۰۱۴ بین بوسنی هرزگوین و ایران برگزار خواهد شد. بازی این دو تیم از گروه F باید جالب باشد. این بازی آخرین فرصت ایران برای ماندن در رقابت ها خواهد بود، از سویی دیگر بوسنی هرزگوین سعی دارد تا با کسب حداقل یک امتیاز حضور خود را در این تورنمنت به پایان برساند.

به نوشته این سایت استرالیایی، تیم بوسنی هرزگوین در رقابت های جام جهانی مدت طولانی در مقابل آرژانتین مقاومت کرد و حتی توانست یک گل به این تیم بزند ولی در نهایت با هنرمندی لیونل مسی بازی به نفع تیم آرژانتین به پایان رسید. با باخت بوسنی به تیم نیجریه در بازی بعدی، حضور تیم در این تورنمنت پایان یافت و حذف این تیم از مسابقات قطعی شد.

اینترنشنال بیزینس تایمز در ادامه با اشاره به اینکه بازی با تیم ملی ایران آخرین فرصت بوسنی هرزگوین برای بازگرداندن غرور به تیم و کسب امتیاز است، نوشت: بوسنی می تواند از رفتن ایران به دور بعدی مسابقات جلوگیری کند. تیم ایران تاکنون در چهار جام جهانی شرکت کرده است و هرگز نتوانسته فراتر از مرحله اول گام بردارد و در همان مرحله نخست از دور رقابت های کنار رفت. ایران امید دارد که نیجریه به آرژانتین ببازد که این به معنی پیروزی و رفتن تیم فوتبال ایران به دور بعد است اگرچه ایران باید در دیدار با بوسنی حداقل دو گل را به ثمر برساند.

این سایت در ادامه می نویسد: تیم ملی ایران تاکنون یک استراتژی کاملا دفاعی را به مرحله اجرا درآورده است اما این استراتژی را باید برای بازی با بوسنی تغییر دهد تا از فرصت های به دست آمده بتواند نهایت استفاده را ببرد. این دو تیم پنج بار در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که یک بازی به تساوی کشیده شد و در چهار مسابقه نیز ایران به پیروزی دست یافت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در گزارشی در این باره می نویسد: چنانچه ایران بتواند روز چهارشنبه در مقابل تیم بوسنی و هرزگوین به پیروزی برسد می تواند همچنان امیدوار به صعود به دور دوم رقابت های جام جهانی باشد ولی برای این کار تیم ملی ایران نیازمند زدن گل است کاری که تاکنون موفق به انجامش نشده است.

به نوشته آسوشیتدپرس، تساوی در بازی ایران با نیجریه انتقاد زیادی را از نظر تکنیکی و دفاع سخت به همراه داشت. تیم ایران همچنین بیشتر زمان بازی با آرژانتین را به دفاع از دروازه اش گذراند ولی چند فرصت مقابله متقابل را نیز به دست آورد که منجر به گل نشد اما در دقایق آخر بازی این لیونل مسی بود که از فرصت استفاده کرد و توپ را به تور دروازه ایران چسباند. در عین حال سرمربی تیم ملی “کارلوس کی روش” می داند که تیمش باید در بازی مقابل بوسنی قوی تر بازی کند.
  اخبار ورزشی - پیام نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------