استفاده از روانشناس در تيم ملي فوتبال برزيل



اخبار,اخبارورزشی, روانشناس در تيم ملي فوتبال برزيل


 اخبار ورزشی - استفاده از روانشناس در تيم ملي فوتبال برزيل

سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل درخواست داد تا از روانشناس در اين تيم استفاده شود تا به بازيکنان کمک کند احساسات‌شان را کنترل کنند.

لوئيز فيليپه اسکولاري از يک روانشناس درخواست کرد تا به بازيکنان تيم ملي فوتبال برزيل کمک کند تا احساسات خود را در جام‌جهاني کنترل کنند.

به نقل از فارس، چندين بازيکن در هنگام پخش سرود ملي پيش از شروع مسابقه به گريه افتادند و پس از پيروزي مقابل شيلي در ضربات پنالتي در مرحله يک‌هشتم نهايي نيز بسياري از آنها گريه کردند.

چندين بازيکن سابق تيم ملي فوتبال برزيل از جمله کارلوس آلبرتو به انتقاد از احساساتي شدن بازيکنان پرداخت و اسکولاري از رجينا براندائو، يک روانشناس خواست تا با بازيکنان روي کنترل احساساتشان کار کند.

نيمار که پس از پيروزي بر شيلي به شدت به گريه افتاده بود، بر اين باور است که يک روانشناس حرفه‌اي مي‌تواند به بازيکنان برزيل کمک کند تا با فشاري که به دليل ميزبان بودن در جام‌جهاني بر آنها وارد مي‌شود، غلبه کنند.

ستاره تيم ملي فوتبال برزيل که در چهار بازي در اين مسابقات چهار گل زده، اظهار داشت: قبلا هيچ‌وقت چنين تجربه‌اي نداشتم و کاملا از آن لذت مي‌برم. در فوتبال تنها ما نيستيم که هر روز تحت تأثير احساسات‌مان قرار مي‌گيريم و به روانشناس نياز داريم.

وي ادامه داد: من فکر مي‌کنم اين براي همه خوب است تا آرام‌تر شوند. روابط بسيار خوبي با رجينا براندائو داريم. چيزهاي زيادي از او ياد مي‌گيريم و اميدوارم که اين کار ادامه داشته باشد.
 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------