آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

کفاشیان: کی روش راحفظ می کنیم



اخبار,اخبارورزشی,کفاشیان


اخبار ورزشی - کفاشیان: کی روش راحفظ می کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت : همه علاقمندند تا کارلوس کی روش درتیم ملی فوتبال ایران حفظ شود ، ما هم او را حفظ می کنیم.

علی کفاشیان در گفت و گو با ایرنا افزود: فدراسیون فوتبال پیشنهادات خود را برای تمدید قرارداد به کارلوس کی روش داده است و ما منتظر پاسخ این مربی هستیم.

قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسیده است و این سرمربی که حدود سه سال ونیم در ایران بوده، برای ادامه کارباید قرارداد جدیدی امضا کند.

پیش از این فدراسیون فوتبال مبلغ درخواستی کی روش را بسیار زیاد ( سالانه حدود 4میلیون یورو - 2.5برای کی روش و 1.5برای دستیاران)اعلام کرده و تامین آن را از عهده این فدراسیون خارج دانسته بود.

فدراسیون فوتبال پیشنهاد مکتوب خود را به کی روش ارایه داده و قرار است این مربی اواخرتیرماه به تهران بازگشته ودر باره این قرارداد با این فدراسیون مذاکره کند.

کفاشیان در باره جزییات پیشنهادات فدراسیون فوتبال به کی روش تصریح کرد: یکسری پیشنهادات داده ایم که درحال حاضر نمی توانم آنها را شرح بدهم، تا مذاکره با کی روش به نتیجه برسد.

کفاشیان در باره تفاوت قرارداد ارایه شده به کی روش از نظر مبلغ و مسوولیت با قرارداد قبلی گفت:ازنظر شرایط تقریبا شبیه هم هستند، ولی ما خواسته ایم که مربیان ایرانی نیز درکادر فنی تیم باشند و فعالیت کنند. ضمنا کی روش باید به یکسری مسایل نیز توجه داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا مبلغ پیشنهادی کی روش را فدراسیون می تواند تامین کند؟، گفت: به هرحال باید تامین کنیم. چاره ای نداریم.وقتی همه خواهان نگهداری کی روش هستند و تیمش هم نتیجه گرفته است، باید این سرمربی را نگهداریم.

کفاشیان شرایط کی روش را ویژه دانست و در پاسخ به این سئوال که آیا نمی توان با همین مبلغ از یک مربی بهتر خارجی دیگر استفاده کرد، گفت: کی روش مسلط به کار بوده وشناخت لازم از بازیکنان ومربیان ایرانی به دست آورده است و اگر کسی دیگری را بیاوریم،حداقل شش ماه تا یک سال زمان می برد که به این مرحله برسیم و ما جام ملت ها را از دست خواهیم داد.

وی درباره احتمال عقد قرارداد مشروط مبنی بر موفقیت در جام ملت های آسیا 2015 با کی روش گفت: معمولا مربیان بزرگ جهان قراردادهای خود را برای جام جهانی می بندند.کی روش هم برای جام جهانی2018می خواهد کارکند، طبیعی است که برای شش ماه حاضر به قرارداد نیست.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:برای جام جهانی 2018 ازهم اکنون باید برنامه ریزی و فعالیت هارا آغاز کرد. بعد از جام ملت های آسیا 2015مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 آغاز می شود.

وی درباره انتقادات از فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه خیلی بر کی روش مدیریت نمی کند، گفت: من این انتقادات را قبول ندارم. این ها در حوزه کاری کی روش است و اختیار دارد و می خواهد بهترین ها را فراهم کنیم.برخی مواقع که نمی توانیم بهترین ها را فراهم کنیم، مدیریت می کنیم وبا این اختلافات کنار می آیم.

رییس فدراسیون فوتبال در باره انتقاد از نشستن دبیرکل این فدراسیون روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست گفت: من این حرف ها را قبول ندارم. جام جهانی برای ما اینقدر مهم بود که من خودم از نبی خواستم نزدیک کی روش باشد. این انتقادات به دلیل آگاهی نداشتن از فضای فوتبالی است. نبی خیلی هم خوب عمل کرد.

کفاشیان درباره این سئوال که آیاکمیته ای برای نظارت برعملکردکی روش وجود داشته است یا نه؟ گفت: کمیته فنی و توسعه این مسئولیت را بر عهده داشت و این کمیته نیز نظرش تمدید قرارداد کی روش است. اولویت اول کمیته فنی و توسعه برای هدایت تیم ملی فوتبال کی روش است.

کفاشیان درباره مراسم تجلیل ازملی پوشان فوتبال گفت: قرار است این مراسم برگزار شود اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

رییس فدراسیون فوتبال در باره بحث ها در باره پاداش بازیکنان نیز گفت: دنبالش هستیم تا این موضوع را حل کنیم.
 اخبار ورزشی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------