بسته همراه با ترس کفاشیان و دوستان برای کروش



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

 اخبار ورزشی - بسته همراه با ترس کفاشیان و دوستان برای کروش/ سرمربی هنوز دست بالا را در برخورد با فدراسیون دارد!

  بیش از 72 ساعت زمان و تهیه یک بسته جامع برای تمدید قرارداد با کروش ، این کاری بود که کفاشیان و دوستان دانشگاهی اش در روزهای گذشته انجام داده اند. بسته ای که با کمی اغماض شاید در خیلی از موارد از ایده آل های سرمربی هم ایده آل تر باشد .

 کارلوس کروش تازه به برزیل رسیده است. او حالا دو روزی زمان استراحت دارد و بعد از این می تواند شاهد 4 بازی پایانی جام جهانی باشد. او درحالی رفته که در تمام مسیر تهران به ریودوژانیرو این فرصت را داشته تا بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال را مروری دوباره کند . پیشنهادی که قیمتش خیلی فاصله چندانی با آنچه انتظارش را داشته ، ندارد اگرچه این ارقام هم قابل چانه زنی هستند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ فدراسیون فوتبال بعد از روزهای انفعالی حالا شاید در یکی از معدود دفعاتی که در 3 سال و چند ماه گذشته توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد ، پیشنهادی مشخص به مربی ارائه کرده است. پیشنهادی که خیلی هم دور از خواسته های پیشین کارلوس نیست. او همین حالا هم شرایطی اینچنین رامورد دستیارانش دارد. دستیارانی که حالا می توانند معقول تر از قبل انتخاب شوند.

 

همین حالا او لوسیانو دئاکروز و دن گاسپار را در کنارش دارد و سایر اعضای کادر فنی اش از میکوی فنلاندی تا دستیاران برزیلی و آرژانتینی همگی روزمزد هستند و دستمزدهای روزانه چندصد  دلاری می گیرند . این رقم البته با پیشنهاد فدراسیون می تواند برای مثلا 100 روز کاری در سال تا 20 هزار دلار برای هر یک افزایش پیدا کند که باز رقمی معقول است.

انتخاب یک دستیار ایرانی هم از همین حالا تکلیف سرمربی را روشن می کند. او با صراحت گفته مارکار را برای ادامه کارش می خواهد . پس در این بخش هم کروش تغییری نخواهد داشت. بند مربوط به تامین لباس ، شرایط تمرینی  و امکانات که کارلوس کروش در حرف هایش به آنها اشاره داشته است ، دقیقا همانی هستند که سرمربی می خواسته. زمین کمپ برای تبدیل شدن به ایده آل های مورد نظر سرمربی فاصله ای طولانی دارد .

 

زه کشی ، زیرسازی و هزینه ای میلیاردی . چیزی که اگر اتفاق بیفتد ، یک بار برای همیشه مشکلاتی اساسی از فوتبال ایران را حل می کند. مربی که بخش عمده ای از تجهیزات بدنسازی و پزشکی را در این چند سال به محموعه کمپ ایران اضافه کرده است ، در صورت ادامه قعالیتش می خواهد آنچه ناقصی مانده را یکجا تامین کند. 

 

اول اینکه سیستم پروزون یکبار برای همیشه و حداقل در ورزشگاه آزادی و زمین اصلی کمپ تیم ملی نصب شود تا امکان دریافت داده هایی دقیق برای میزان عملکرد بازیکنان در اختیار کادرفنی باشد. دیگری اینکه چمن در همه سال یک چمن استاندارد باشد . شاید فدراسیون در این بخش با کمک نهادهایی مثل شهرداری بتواند این تغییر کیفیت را در بازه ای کوتاه فراهم کند. اینکه 3 زمین تمرین کمپ یکبار برای همیشه وضعیتی ایده آل پیدا کنند. اگرچه نرسیدن به ایده آل ها دست مربی را برای هر نوع انتقادی باز می گذارد

کروش و کفاشیان هفته گذشت به برنامه عادل فردوسی پور رفتند ، هر دوی آنها سعی داشتند نمایشی از صدق گفتار را برای مخاطبان میلیونی برنامه بازی کنند. یکی شان از رقم نجومی درخواستی سرمربی گفت و دیگری شان این پیشنهاد را به کلی تکذیب کرد. رقم دو میلیون یورویی برای سرمربی و تقریبا 800 هزار یورویی برای دستیارانش از سوی کفاشیان مطرح شد و کارلوس خیلی صریح گفت اصلا بحث مالی را مطرح نکرده.

 

اینکه کدام یک راست می گفت به نظر می رسید این بار شاید برای یکی از موارد استناء در سال های گذشته حق با کفاشیان بود چون همه نزدیکان به سرمربی طرح این پیشنهاد را تائید می کردند اگرچه شاید مستقیما از سوی سرمربی به رئیس پیشنهاد نشده بود ولی این ارقام وجود داشت و همه حتی مقامات عالی فدراسیون  چون دبیرکل که حالا تکذیبش می کند از آن خبر داشتند.

پیشنهاد جدید مالی اگرچه شاید کمی با آنچه سرمربی در نظر دارد فاصله داشته باشد اما باز هم برگ برنده را در دست او می گذارد. بزرگترین چالش پیش روی تیم ملی جام ملتهاست و انچه ثرار فسخ قرارداد دو طرف شده ، بازی های انتخابی جام جهانی است پس کروش تا 3 سال دیگر زمان در اختیار دارد و هر اتفاقی در جام ملتها بیفتد ، او بیش از دوسال و نیم دیگر زمان پیش رویش دارد.

 

بند امکانات اگرچه اختیار انتخاب سرپرست تیم هم از او گرفته شود ، این حق را به سرمربی می دهد تا برای نواقص همچنان دست بالا را در اختیار داشته باشد و مجال بهره گیری از محبوبیت بین افکار عمومی . آنچه کمیته فنی فدراسیون فوتبال تنظیم کرده شاید خیلی بیش از آنکه سرمربی انتظارش را داشته به خواسته های او نزدیک باشد. اگرچه باید دید کارلوس کروش چه واکنشی به این بسته پیشنهادی خواهد داشت. برای مثال بند مربوط به کمیته فنی ، مسائل مالی و کادر سرپرستی تیم.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------