300 کیلوگرم مواد مخدر از هواداران فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی 2014

 

اخبار ورزشی -  300 کیلوگرم مواد مخدر از هواداران فوتبال

فوتبال برزیل این روزها، روزهای پر التهابی را سپری می کند؛ این کشور در آستانه جام جهانی با اعتراضات مردمی روبرو است که همه از افزایش قیمت واحدهای حمل و نقل گرفته تا گرانی در سایر موارد گله مند هستند.

  به این مورد باید به شروع کار انجمن « مخالفین جام جهانی » هم اشاره کرد که در شهرهای مختلف این کشور نسبت به برگزاری این جام در برزیل معترض هستند.

فارغ از این موارد ورزشگاه های این کشور هم چندان روزهای آرامی را سپری نمی کند؛ درگیری های متعددی که بین هواداران در ورزشگاه های مختلف برزیل رخ می دهد یکی از ده ها موارد نگران کننده ای است که فدراسیون فوتبال برزیل را درگیر کرده است.

به گزارش تدبیر و به نقل از « سوفوت » هفته گذشته در جریان دیدار تیم های اتلتیکو و واسکودوگاما، هواداران دو تیم به جان یکدیگر افتادند و زد و خرد شدیدی به راه انداختند. درست چند روز بعد از آن، دربی سائوپائولو هم روز تلخی را تجربه کرد و در جریان همین زد و خردها یک نفر جان خود را از دست داد.

آشوب در ورزشگاه های برزیل کار را به جایی رسانده که اهالی فدراسیون خواسته اند پلیس برخورد شدیدتری با این هواداران داشته باشد. با این حال این تمام ماجرا نیست؛ روز شنبه صبح پلیس برزیل خبرتکان دهنده دیگری منتشر کرد: کشف 300 کیلوگرم مواد مخدر از هواداران یک باشگاه فوتبال! در گزارش پلیس آمده است در پی تحقیقات انجام شده این ارگان به انجمن هواداران تیم پالمیراس مشکوک می شود و در ماموریتی ویژه از این گروه 300 کیلوگرم مواد مخدر کشف می کند. انتشار این خبر درست در آستانه برگزاری جام جهانی باز هم سران این کشور که قرار است میزبان جام 2014 باشند را به تکاپو واداشته است.
 اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------