پرداخت ۴۷ هزار دلار به «شیحی»/ دو بازیکن از فیفا پول می‌گیرند!



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , استقلا

باشگاه استقلال تا هفته آینده مطالبات یکی از بازیکنان خارجی پیشین خود را پرداخت می کند و برای تسویه حساب با دو بازیکن خارجی هم دست به دامن فیفا شده است.

 به گزارش مهر باشگاه استقلال در کنار تمام مشکلات خود، با بحث بدهی بازیکنان خارجی مواجه است و باید هر چه زودتر بدهی نفراتی که به فیفا شکایت کرده اند را پرداخت کند.

 

بر همین اساس استقلال تا هفته آینده بدهی ۴۷ هزار دلاری «عادل شیحی» را پرداخت می کند و قرار است مطالبات «هلمکه» و «لیام ردی» هم از طریق دارایی استقلال در فیفا پرداخت شود.

 

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: بدهی مربوط به سه بازیکن را باید پرداخت کنیم. ما خودمان هم این را قبول داریم. به همین خاطر پول عادل شیحی، هلمکه و لیام ردی در آستانه پرداخت است.

 

وی افزود: مطالبات شیحی که ۴۷ هزار دلار است تا هفته آینده پرداخت می شود تا خدایی ناکرده فیفا به جریمه باشگاه استقلال و یا کسر امتیاز از ما ورود نکند.

 

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال از فیفا به خاطر حضور بازیکنانش در جام جهانی ۳۸۰ هزار دلار می خواهد. به همین دلیل به آنها نامه زدیم و اعلام کردیم که مبلغ هلمکه و لیام ردی را از همین پول پرداخت کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد ما با این طلبکاران تسویه می کنیم.

 

افتخاری درباره شکایت پروپچیچ هم گفت: ما در این پرونده مدعی هستیم و برای همین به فیفا از این بازیکن شکایت کرده ایم. پروچیچ خودش استقلال را رها کرده و رفته است به همین دلیل ما نباید به این بازیکن پولی بدهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------