حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه تهران از شنبه/ کلاس‌های دانشگاه هرمزگان تا ۲۳ مهرماه غیرحضوری شدند



دانشگاه تهران،اخبار دانشگاه،خبرهای دانشگاه
کلاس‌های درس دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تهران از شنبه ۹ مهر حضوری برگزار می‌شود.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان همه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

معاونت آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: بازه زمانی پیش‌بینی شده برای حذف و اضافه از روز شنبه تا روز دوشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر ماه) است.

 

دانشگاه تهران پیش از این در ابتدای مهرماه جاری در اطلاعیه‌ای خبر از مجازی بودن کلاس‌ها طی هفته اول مهر (دوم تا هفتم مهر) داده بود و اعلام کرده بود: نو دانشجویان این دانشگاه نیز می‌توانند به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

 

 ***

 

کلاس‌های دانشگاه هرمزگان تا ۲۳ مهرماه غیرحضوری شدند

دانشگاه هرمزگان امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اقدامات صورت گرفته و در حال انجام به منظور ارتقای کیفی خوابگاه‌های دانشجویان کارشناسی و رفع برخی نواقص موجود و ضرورت ارائه خدمات خوابگاهی بهینه و اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های ارتقا یافته، براساس مصوبه جلسه مورخ ۵ مهر ۱۴۰۱ هیات رئیسه دانشگاه، مقرر شد کلیه کلاسهای دانشجویان کارشناسی (پردیس دانشگاه ) تا تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۱ بصورت غیرحضوری(آنلاین یا افلاین) برگزار شود.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده کلیه کلاسهای مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین مجتمع آموزش عالی میناب بصورت حضوری ادامه خواهد یافت.

 

دانشگاه هرمزگان در فاصله بیش از 9 کیلومتر خارج از شهر بندرعباس و در بیابان‌های شرق شهر این شهر بنا شده و مجتمع‌های خوابگاهی این دانشگاه نیز در محل این دانشگاه در خارج از شهر قرار دارند و لذا سالانه هزینه بالایی از سوی دانشگاه برای انتقال دانشجویان به دانشگاه با استفاده از سرویس‌های عمومی صورت می‌گیرد و دانشجویان نیز بدلیل بنا شدن دانشگاه در کیلومترها خارج از شهر بندرعباس عملا از امکانات شهری و اجتماعی محرومند و اگر دانشجویی در خارج از ساعات سرویس‌ها بخواهد به این دانشگاه تردد کند، یا وسیله‌ای نمی‌یابد و یا هزینه سنگینی را تا رسیدن به دانشگاه و خوابگاه متقبل می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------