امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهلت انتخاب رشته محل در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، امروز جمعه ۳۰ فروردین پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش پزشکی اعلام کرده با توجه به اعلام ظرفیت و شرایط جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و در خواست داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انتخاب رشته محل نشده اند، مهلت انتخاب رشته محل و ویرایش چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری پزشکی تخصصی تا آخر وقت امروز جمعه ۳۰ فروردین ماه تمدید شده و داوطلبان تا این زمان فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته محل و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبین چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در یکی از رشته‌های تخصصی پذیرفته شوند ولی ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف دهند، مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

 

همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آموزش تعهدی در قبال اسکان و تأمین خوابگاه دستیاران پذیرفته شده ندارد. بدیهی است در صورت وجود امکانات و ظرفیت آزاد خوابگاهی همکاری لازم به عمل خواهند آورد.

 

مجموع ظرفیت پذیرش دستیاری در چهل و ششمین دوره، ۲ هزار و ۶۱۰ نفر است. برخی از رشته‌ها در دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه دیگری برگزار می‌شود. جدول ظرفیت‌های اعلام شده نهایی نیست.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------