۲ تخلف دانشگاه آزاد در پذیرش پزشکی/ انتقال به داخل و تغییر رشته



اخبار,اخبار دانشگاه
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس جزئیات جلسه این کمیسیون با رئیس دانشگاه آزاد و رئیس سازمان سنجش را در خصوص تخلفات دانشگاه آزاد تشریح کرد.

میرحمایت میرزاده در گفتگو با مهر، در تشریح جزئیات جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس دانشگاه آزاد، رئیس سازمان سنجش و معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: به استناد گزارش مرکز پژوهش های مجلس در پذیرش دانشجویان رشته های پزشکی تخلفاتی در دانشگاه آزاد انجام شده است. یکی از این تخلفات در مدل پذیرش دانشجویان خارج به داخل کشور بوده چرا که مدارک خیلی از این افراد معتبر نبوده است. 

 

وی ضمن اشاره به اینکه تخلف دیگری در رابطه با انتقال و تغییر رشته فرزندان هیات علمی که به استناد یک مصوبه داخلی این کار صورت گرفته است، ادامه داد: نه تنها جایگاه قانونی این مصوبه زیر سوال قرار دارد بلکه از طرف دیگر حد نصاب ها در تغییر رشته رعایت نشده است. 

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: در این جلسه به دانشگاه آزاد ابلاغ شد که اولا این مصوبه به صورت کامل لغو شود، افرادی که واجد شرایط نبودند اما هم اکنون در رشته پزشکی مشغول به تحصیل هستند به شرایط قبلی بازگردند و همچنین با افرادی که عامل تخلف بودند، برخورد و به مجلس گزارش شود. 

 

میرزاده اضافه کرد: البته در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد که اجرای این مصوبه مربوط به دوره قبل بوده و اجرای آن در حال حاضر متوقف شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------