آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها از امروز/ مهلت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۹۹



اخبار,اخبار کنکور,آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ه
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال ۹۹ از امروز شروع می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از امروز ۲۰ اسفند ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) ۸ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 

دکتر توکلی گفت: داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها برای سال ۹۹ روز ۳۱ شهریور سال ۹۹ پایان می پذیرد.

 

 مهلت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۹۹ آغاز شد

فرصت ثبت نام آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ برای بار دوم تمدید شد. بر اساس زمان تمدید شده داوطلبان از امروز ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ وفق مصوبات شـورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می شود.

 

مرحله شفاهی (به صورت منفـرد یـا ترکیبـی از روش هـای PMP  و OSCE و مصـاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه های سطح تهران برگزار خواهد شد.

 

شرایط لازم جهت شرکت در آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------