تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت



اخبار,اخبار دانشگاه,صندوق رفاه دانشجویان
صندوق رفاه دانشجویان برای سومین بار مهلت ثبت‌نام دانشجویان را در برای دریافت انوام وام‌ها تا ۱۵ فروردین ماه تمدید کرد.

به گزارش ایرنا، یک ماه از شروع ترم دوم سال تحصیلی جاری نگذشته بود که شیوع ویروس کرونا، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را به تعطیلی کشاند. در این میان امکان ثبت نام دانشجویان برای دریافت انواع وام های مورد نیاز تا ۱۰ اسفندماه تمدید شده بود. اما با توجه به اتفاقات اخیر و احتمال ثبت نام نکردن دانشجویان متقاضی، این مهلت بار دیگر از سوی صندوق رفاه دانشجویان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

 

صندوق رفاه دانشجویان روز پنجشنبه با صدور بخشنامه دیگری به دانشگاه ها اعلام کرد که امکان ثبت نام دانشجویان برای دریافت انواع وام ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه و برای سومین بار تمدید شود.

 

بر اساس مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام ضروری دانشجویان در بخش مسکن، زیارت و ازدواج به یک میلیون تومان افزایش یافت.

 

تسهیلات و وام های ویژه دکتری به دانشجویانی اختصاص می یابد که در بانک توسعه تعاون پرونده تشکیل داده و برای یک بار از آن بانک وام دریافت کرده اند. مبلغ این وام ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

 

وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان در یک لیست به مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۶ ماهه نخست سال تحصیلی جاری امکانپذیر است.

 

ناصر مطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان پیش از این به ایرنا گفته بود که وام دکتری به دانشجویان شاغل اختصاص نمی یابد.

 

صندوق رفاه برای رفاه حال دانشجویان پیش از این به ایرنا اعلام کرده بود که سر رسید بدهی دانش آموختگان از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ به مدت سه ماه تمدید می شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------