دفاع از پایانامه‌های دانشگاه اصفهان آنلاین می‌شود



اخبار,اخبار دانشگاه,پایانامه‌های دانشگاه اصفهان
مدیر پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: تنظیم شیوه‌نامه دفاع از پایانامه‌ها به صورت برخط از ۱۸ فروردین به تصویب شورای پژوهشی دانشگاه رسید و به معاونان دانشکده‌های دانشگاه اصفهان ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی مومنی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این شیوه‌نامه، روش اجرایی و نظارتی کاملی برای همه انواع جلسات مرتبط (مانند جلسات دفاع ارشد و دکتری، جلسات ارائه و دفاع از پیشنهاده، ارائه گزارش پیشرفت تحقیقات و امتحان جامع پژوهشی) درج شده است و از زمان ابلاغ قابل اجراست.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، وی افزود: مطابق این شیوه‌نامه، دانشجو درخواست خود و مدارک لازم را مطابق معمول برای استاد راهنما ارسال می‌کند و منتظر اعلام روز و ساعت و سامانه اینترنتی از طرف استاد راهنما می‌ماند. این درخواست در حداقل زمان، از نظر مجوز و نحوه برگزاری جلسه بررسی می‌شود.

 

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: در این شیوه‌نامه، حضور استاد داور خارج از دانشگاه را که در شرایط فعلی اغلب ممکن نیست و حضور سایر اعضای جلسه را در شرایط خاص به صورت برخط (آنلاین) مجاز می‌داند و بررسی و تصویب هر جلسه را به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه اجازه می‌دهد.

 

در پی شیوع کرونا در کشور، کلاس های آنلاین و همایش ها و اجتماعات در  دانشگاه اصفهان از نخستین روزهای شیوع کنسل شد. مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان پیش از این به ایسنا از واگذاری اختیار برگزاری جلسات دفاع به دانشکده‌ها خبر داد و گفته بود که به دلیل احتمال شیوع بیماری، پیشنهاد شد که یا جلسات دفاع در سالن بزرگتر با تهویه مناسب برگزار شود و یا ترجیحا به زمان دیگری موکول شود. مومنی از امکان برداشتن سنوات برای دانشجویانی که نمی توانستند در موقع مناسب از پایان نامه خود دفاع کنند نیز خبر داده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------