برگزاری کنکور دکتری و کارشناسی ارشد در زمان مقرر



اخبار,اخبار کنکور,رئیس سنجش
رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری و کارشناسی ارشد بر اساس برنامه زمان بندی شده، برگزار می‌شوند.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و همچنین کنکور دکتری ۹۹ اظهار کرد: دو کنکور دکتری در تاریخ ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.  

 

رئیس سازمان سنجش درباره تعویق آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بیان کرد: علت این تعویق درخواست خود قوه قضائیه بود اما سازمان سنجش با برگزاری آن مشکلی نداشت. زمان برگزاری این آزمون هم بعد از هماهنگی با قوه قضائیه متعاقبا اعلام می‌شود.

 

خدایی تصریح کرد: باتوجه به عادی شدن شرایط کشور  چرا باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد!

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت: ما پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی که مورد نیاز است را اجرایی می‌کنیم و در این راه اگر نیاز باشد که بازنگری در پروتکل‌ها صورت گیرد،  انجام می‌شود.

 

او یاد آوری کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی ایمن، اجرای فرآیند در یک زمان بیشتر که به کنترل ازدحام کمک کند، همه مواردی هستند که در زمان اجرا و برگزاری کنکور سراسری رعایت می‌شود. 

 

لازم ذکر است، سازمان سنجش مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور دکتری را از روز اول اردیبهشت فراهم کرده و این مهلت امروز پایان می‌یابد.

 

 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

 

کنکور دکتری ۹۹  نیز در تاریخ جمعه ۹  خرداد  برگزار می شود.

 

 

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------