جزئیات برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور اعلام شد/ آغاز توزیع کارت از ۱۹ مهر



اخبار,اخبار جدید,اخبار
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: کارت ورود به جلسه سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه از ۱۹ مهرماه قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، بهنوش سلیم بهرامی ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری به صورت حضوری و الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب و شیراز برگزار می‌شود.

 

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تصریح کرد:متقاضیان شرکت سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از ۹ تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

وی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از ۱۹ تا ۲۱ مهرماه قابل دریافت است.

 

دکتر سلیم بهرامی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------