زمان برگزاری همه آزمون‌های سال ۱۴۰۳ تغییر یافت



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ بجای دی ماه در تاریخ‌های ۷ و ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 به گزارش  آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای زمان دقیق نام نویسی و برگزاری کنکور‌های سراسری سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

 

فرایند کنکور ۱۴۰۲ 

** کارشناسی 

بر این اساس؛ زمان ثبت نام نوبت اول کنکور کارشناسی ۱۴۰۲ از تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۲ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۲ کنکور انجام می‌شود و کنکور در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

 

نام نویسی نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد و آزمون در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

 

** کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ از ۱۶ تا ۲۲ آذر ۱۴۰۲ انجام می‌شود و داوطلبان باید عصر روز پنج شنبه و صبح و عصر جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند برای شرکت در آزمون آماده شوند.

 

** دکتری

نام نویسی در کنکور دکتری از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ انجام می‌شود و آزمون هم در صبح روز پنج شنبه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

 

 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه

 

فرایند کنکور سال ۱۴۰۳

** کارشناسی

زمان ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۳ انجام می‌شود و تاریخ برگزاری کنکور در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است.

 

نام نویسی نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از هفتم تا دوازدهم فروردین سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود و کنکور در روز‌های ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

 

** کارشناسی ارشد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید از روز ۲۳ تا ۲۷ مهر نسبت به نام نویسی در کنکور سراسری اقدام کنند و کنکور در صبح و عصر روز ۴ اسفند برگزار می‌شود.

 

** کنکور دکتری

نام نویسی در کنکور دکتری از ۳۰ مهر آغاز می‌شود و تا ۸ آبان ادامه دارد و عصر جمعه ۱۲ اسفند زمان برگزاری آزمون دکتری است.

 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------