نتایج نهایی آزمون ارشد فراگیر پیام نور امروز اعلام می‌شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, پیام نور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی تعداد 13 هزار 395 پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز اعلام می‌شود.

 دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد بودند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ برای تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی در ۹۴ حوزه امتحانی و ۸۱ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون، تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند. همچنین از تعداد حاضرین در جلسه آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد هستند.

 

به گفته وی، از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶۲۴۱ نفر زن و ۷۱۵۴ نفر مرد هستند.

 

توکلی افزود: فهرست اسامی تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به همراه اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نحوه ثبت نام و مدارک لازم از عصر امروز (شنبه ۶ بهمن) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. پذیرفته شدگان باید بر اساس ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام در مراکز و واحدهای قبول شده، اقدام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------