زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد تغییر نمی کند



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  آزمون کارشناسی ارشد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی ارشد 98در زمان مقرر اعلام شده برگزار می‌شود و امکان جابه‌جایی این زمان وجود ندارد. 

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، پیرامون درخواست ۵ هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در سامانه فارس من برای تعویق زمان برگزاری این آزمون، توضیح داد: بر اساس جلسه شورای سنجش  که صبح امروز برگزار شد، آزمون کارشناسی ارشد در همان زمان اعلام شده برگزار می‌شود چرا که تنها ۵ هزار نفر برای تغییر زمان آزمون درخواست دادند در حالی که 700هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور، دچار خسارت شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه فرایند اجرایی آزمون کارشناسی ارشد طولانی بوده و باید  به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام شود، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای 5 و 6 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد:  اطلاعیه این سازمان درخصوص حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه 26 فروردین ماه از طریق سایت این سازمان منتشرخواهد شد. 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و این سازمان از زمان وقوع سیل، پیگیر ارایه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند،‌هستند که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان خواهد رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------